Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واکسینه شدن حدود ۹ درصد جمعیت استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: ۵۰۰ هزار دوز واکسن وارد استان کرمان شد که ۳۰۲ هزار واکسن تا کنون تزریق شده است حدود ۹ درصد استان واکسینه شدند.

"حمیدرضا رشیدی نژاد" عصر امروز ششم مردادماه در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان کرمان با حضور دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان این مطلب که استان کرمان حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، گفت: پیک بسیار سنگینی با ویروسی بدتر را در حال تجربه کردن داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شیب روند ابتلا در استان کرمان را بسیار زیاد دانست و بیان کرد: استان کرمان در پیک چهارم قرار دارد و یک پیک از کشور کمتر دارد و بدترین پیک ما در سال قبل در آبان ماه بود و در آن پیک ۲۰۳ نفر فوتی ناشی از کرونا داشتیم اما در این پیک هرچند که تعداد بستری ها از پیک آبان سال گذشته بیشتر است اما تعداد فوتی هایمان کمتر می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: در استان کرمان ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی برای بزرگسالان و ۹۸ تخت بیمارستانی برای کودکان مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است که از ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی ۲۶۳ مورد آن تخت ویژه و تا این لحظه از کل تخت های کرونایی فقط ۳۰۰ تخت آن خالی است.

وی از واکسینه شدن حدود ۹ درصد جمعیت استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: ۵۰۰ هزار دوز واکسن وارد استان کرمان شد که ۳۰۲ هزار واکسن تا کنون تزریق شده است حدود ۹ درصد استان واکسینه شدند.

رشیدی نژاد خستگی کادر درمان را بزرگترین مشکل استان دانست و بیان کرد: هیچ بیماری در استان کرمان پشت درب بیمارستان نمانده است. امروز ۱۶۷۹ بیمار در کل استان بستری هستند که ۲۴۶ مورد آن در بخش ویژه بستری هستند.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه در پیک خیلی سنگینی قرار داریم لذا تعدادی از بیماران در خانه هایشان خدمات داده خواهد شد تا تخت های بیمارستانی به بیماران بدحال اختصاص دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان واکسن کرونا تخت بیمارستانی استان کرمان حدود ۹ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت

 اربابی گفت: حدود ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۶۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ۳۸۴ هزار نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خراسان جنوبی تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

به گفته وی هم استانی‌ها برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند.

وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌ها اشاره کرد و افزود: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!