Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

منتخب شورای شهر ششم تهران گفت: حداکثر تا پایان هفته آینده لیست 10 نفره نامزدهای پست شهرداری تهران به ۳ نفر خواهد رسید و از این سه نفر یک نفر به عنوان شهردار انتخاب خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مهدی بابایی در خصوص آخرین روند انتخاب شهردار تهران گفت: در حال حاضر برنامه نامزدها برای پست شهرداری تهران ارائه شده و از روز شنبه این برنامه‌ها با حضور خود نامزدها به اعضای شورا ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که اخیراً لیست ۶ نفره از کاندیداهای شهرداری تهران ارائه شده است یا خیر گفت: لیست کاندیداها در حال حاضر ۱۰ نفره است. پیش‌تر لیست ۱۱ نفره بود که آقای صولت مرتضوی انصراف داد و فعلاً لیست شامل ۱۰ نامزد است.

منتخب شورای ششم تصریح کرد: حداکثر تا پایان هفته آینده لیست ۱۰ نفره به ۳ نفر خواهد رسید و از این سه نفر یک نفر به عنوان شهردار انتخاب خواهد شد.

بابایی در خصوص شاخص‌های انتخاب شهردار عنوان کرد: مهمترین شاخص‌ها همان مواردی است که پیش‌تر برای انتخاب شهردار شایسته شهر اعلام شده بود و بر اساس همان شاخص‌ها لیست کنونی ارائه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران انتخابات شهردار تهران شورای شهر ششم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی

به گزارش فدس آنلاین، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • آغاز اصلاح مسیر طایقان به قم در هفته‌های آینده
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران
  • لیست برخی از سایت‌های حقوقی کشور