Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:39:42 GMT

مجمع فدراسیون هاکی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۶۳۰۰

مجمع فدراسیون هاکی برگزار شد

مجمع سالیانه فدراسیون هاکی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ مجمع سالیانه فدراسیون هاکی امروز«چهارشنبه» با حضور «مهدی علینژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ایی وزارت ورزش و جوانان، «سید عبدی افتخاری »نماینده کمیته ملی المپیک، «خسروی»مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

مهدی علینژاد با تقدیر از فدراسیون هاکی که در این مدت تلاش‌های گسترده‌ای را برای پیشرفت این رشته اصیل انجام داده‌است اظهار داشت: این که فدراسیون هاکی به رشته چمنی توجه ویژه‌ای دارد ارزشمند و  قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما استعدادهای خوبی داریم که می‌توانند برای ایران عزیز افتخارات زیادی را به ارمغان آورند. به طور حتم وزارت ورزش و جوانان از هاکی چمنی حمایت خواهد کرد.

وی افزود: هاکی مردان ایران در سال ۹۸ توانست برای هشتمین سال پیاپی عنوان قهرمانی هاکی سالنی آسیا را به نام خود ثبت کند که این افتخار بزرگی محسوب می‌شود.البنه نباید نکته مهمی را فراموش کنیم که اعزام تیم زنان هاکی بعد از 8 سال به مسابقات آسیایی اتفاق بزرگی بود که شکل گرفت. 

 قدیمی خاطرنشان کرد: تلاش‌های ما بر این بوده است این رشته اصیل و بومی را که در دنیا به نام ایران ثبت شده است را گسترش و برنامه های ویژه‌ای را اجرایی کرده ایم، توجه ما به رشته هاکی چمنی ویژه است و در این مدت اقدامات و گام‌های مثبتی را بر داشته ایم . بر این باور هستم اگر امکانات لازم فراهم شده و مسولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مثل همیشه حمایت‌های لازم را انجام دهند در آینده به قدرت اول این رشته آسیا تبدیل خواهیم شد.

در ادامه رییس فدراسیون هاکی ضمن خیر مقدم و تشکر از اعضای حاضر، از اهداف عملیاتی فدراسیون در دوره ریاست خود مواردی را برشمرد و به محقق شدن بسیاری از آنها اشاره کرد که از جمله می‌توان به قهرمانی تیم مردان در بازی های آسیایی،اعزام تیم زنان به مسابقات قهرمانی آسیا پس از ۸ سال،انتخاب وی به عنوان رییس کنفدراسیون آسیا،کسب ۱۲ کرسی بین المللی در فدراسیون هاکی آسیا،برگزاری لیگ‌های آقایان و مردان (یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی )، راه اندازی هاکی ساحلی برای اولین بار،برگزاری ۱۴ دوره مربیگری به صورت آنلاین و حضوری،برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی به صورت آنلاین و حضوری،برگزاری ۱۶ دوره کارگاه استعدادیابی، برگزاری ۵۴ دوره کلاس های آنلاین و بین المللی،کمک های غیر نقدی شامل ۲۶۸چوپ،۲۴۹ توپ به تعدادی از استان ها، راه اندازی پویش های هاکی در خانه،فعالیت های انفورمارتیکی،امضا تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش،مجمع شهرداران کلانشهر های ایران،ارتش و... کمپ تخصصی هاکی  اشاره داشت.

در ادامه، نماینده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنین بازرس فدراسیون گزارشات مربوط به خود را قرائت کردند و سپس با رای اعضا، کلیه موارد به تایید اعضای مجمع رسید.

در پایان تعدادی از روسای هیات های استانی و اعضای حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی فدراسیون هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید

کار ملی‌پوشان بانوی هاکی سالنی کشورمان در اسکو آغاز خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، ششمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی شهرستان اسکوی آذربایجان شرقی از نهم تا چهاردهم فروردین 1403 برگزار می‌شود.

در این اردو که آغاز کار تیم ملی در سال جدید خواهد بود، 20 بازیکن تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام خواهند داد.

آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی از 6 فروردین

تیم ملی هاکی سالنی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را در اختیار دارد، خود را جهت حضور قدرتمند و ایستادن روی سکو در مسابقات آسیایی پیش رو که به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و انتخابی جام جهانی نیز به شمار می‌رود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • دومين برد دختران آيس هاكى ايران در آسيا
  • دومین برد دختران هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • هاکی روی یخ قهرمانی آسیا| قرقیزستان هم از پس ایران بر نیامد!