Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:25:35 GMT

نشست خبری پر از گافِ بایدن

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۶۳۱۱

نشست خبری پر از گافِ بایدن

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی اسکای نیوز انگلیسی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در نخستین سخنرانی خطاب به جامعه اطلاعاتی آمریکا، مطالب ناخوشایندی بر زبان راند و به طور مثال فراموش کرد چه مدت در کنگره بوده است.

او گفت: «می دانید، ما این کار را وقتی من اولین بار در سه دهه و نیم پیش به عنوان سناتور به اینجا آمدم، انجام می‌دادیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بایدن در ۳ ژانویه ۱۹۷۳ (حدوداً دی ۱۳۵۱)، به عنوان سناتور سوگند یاد کرد و تقریباً به مدت ۵۰ سال یعنی پنج دهه، در سیاست بوده است.

بایدن در همین نشست خبری، از آمریکایی‌هایی که هنوز واکسن کووید-۱۹ نزده اند، انتقاد کرد.  همچنین برای ترک این نشست خبری، از دستیاران خود اجازه گرفت.

این نخستین باری نیست که بایدن در سخنرانی خود گاف می‌دهد. او در نشست خبری مشترک با نخست وزیر ژاپن، در اظهار نظری درباره برجام از عبارتی اشتباه برای اشاره به توافق هسته‌ای ایران استفاده کرد.

اشتباهات کلامی بایدن همواره مورد تمسخر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، قرار گرفته و او بار‌ها گفته است بایدن از نظر عقلی برای ریاست‌جمهوری گزینه‌ای نامناسب است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گاف جدید نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم به آبادان، به نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت نرسید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.

طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه تختی انجام شود، اما با توجه به تأخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این باره گفت: متأسفانه به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. اوسمار هم علی‌رغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کرد. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد و به رستوران رفت! دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس)

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • نشاندن بایدن پشت میز روزولت برای سخنرانی، تهران را تحریک می‌کند
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد
  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه