Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:35:52 GMT

کتاب «فولاذ» رونمایی شد +عکس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۶۴۲۸

کتاب «فولاذ» رونمایی شد +عکس

مراسم آیین رونمایی«کتاب فولاذ» شرحی بر زندگینامه مستند مهاجر الی‌الله شهید حاج علی‌اصغر فولادگر با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش مشرق، همزمان با دهه ولایت مراسم آیین رونمایی«کتاب فولاذ» شرحی بر زندگینامه مستند مهاجر الی‌الله شهید حاج علی‌اصغر فولادگر کاری از انتشارات انجمن‌پیشکسوتان سپاس با حضور مهندس سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و ایثارگران و آیت‌الله عابدی و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری و خانواده معزز شهید فولادگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگینامه مستند مهاجر الی‌الله شهید حاج علی‌اصغر فولادگر به سپاس از مجاهدتهای خالصانه این شهید بزرگوار در جبهه‌های مقاومت و شهرت او جنوب لبنان به فولاذ نام نهاده شده‌است.

در این مراسم که به مناسبت ایام‌الله عیدغدیر در ششمین سالگرد شهید منا حاج علی‌اصغر فولادگر برگزار شد؛ مهندس اوحدی به ابعاد مختلف حادثه منا پرداخت و اظهار داشت: حادثه منا تا به امروز شفاف‌سازی نشده و دولت عربستان یک کمیته حقیقت‌یاب تشکیل نداده‌است، در صورتی که همه کشورها اذعان دارند دقیق‌ترین و بیشترین دوربین‌های امنیتی _اطلاعاتی در مسیر رمی جمرات قرار دارد.

وی افزود: با توجه به شواهد و قرائن این فاجعه هدفمند بود. نکته قابل توجه و حائز اهمیت این حادثه آن‌است که می‌توان به طور قاطع گفت تنها کشوری که توانست پیکر پاک شهدای منا را برگرداند فقط و فقط جمهوری اسلامی ایران بود؛ و آن هم مرهون تدبیر حکیمانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

اوحدی خاطر نشان کرد: توطئه بزرگتری برای ما در نظر گرفته بودند به گونه‌ای که با توجه به شناسایی ۱۱۸ پیکر مطهر شهدا دولت وهابی عربستان قصد تحویل پیکرها را نداشت و حتی وزیر بهداشت عربستان بعلت بداخلاقی سیاسی در جلسه اولیه دو کشور حضور پیدا نکرد و مجموعه حاضران در جلسه با تکبر تمام و رویکرد متحجرانه وهابیت برخورد کردند. اما به محض دریافت نهیب تاریخی رهبری در نوشهر که اگر کوچکترین بی‌احترامی به پیکرهای شهدا ما بکنید ما پاسخ خواهیم داد و پاسخ ما سخت خواهد بود؛ طومار معادلات توطئه عربستانیها در هم پیچید. به‌گونه‌ای که آنها برای انتقال اجساد پاک شهدا امکانات را فراهم کردند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به نقش رهبری در تنگناهای سیاسی کشور اذعان داشت: اگر در دهه ولایت و آستانه عید غدیر قرار داریم باید به این نکته توجه بشود ولایت فقیه که امتداد خط ولایت است، همواره در اداره کشور تدبیرهای حکیمانه رهبری معظم در تنگناهای تاریخی گره‌گشا بوده که این اهمیت وجود رهبری در کشور را می‌رساند.

در ابتدای مراسم محمدعلی قربانی نویسنده کتاب فولاذ از روند تألیف این کتاب گفت و خاطر نشان کرد: انگیزه نوشتار این کتاب به غیر از بیان ابعاد شخصیتی و کاری شهید علی‌اصغر فولادگر، تاکید مقام معظم رهبری مبنی برعدم فراموشی فاجعه منا بوده‌است.
در ادامه جلسه آیت‌الله عابدی از دیگر سخنرانان جلسه به بیان فضایل و مناقب حضرت امیرالمؤمنین ع و اهمیت بزرگداشت عید سعید غدیر خم پرداخت.

خاطر نشان می‌گردد در مراسم آیین رونمایی کتاب، مهندس سعید اوحدی، سردار حسین اشتری، حمیدرضا فولادگر نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و خانواده معظم شهید فولادگر لوح یادبود این مراسم را امضا کردند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو سردار حسین اشتری مجلس شورای اسلامی حمیدرضا فولادگر دولت عربستان سعید اوحدی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود