Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از ۲ کامیون باری، بیش از ۴۳۶ کیلوگرم مواد افیونی کشف و ۳ سوداگرمرگ را دستگیر کردند.

سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ کامیون باری که با هم در حرکت بودند؛ مظنون شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از ۲ کامیون، ۳۰۳ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و ۱۳۲ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای داخل خودروها جاساز شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که مأموران در این عملیات مجموعاً ۴۳۶ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد افیونی کشف کردند، تصریح کرد: مأموران در این خصوص ۲ خودروی سنگین توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

شجاعی نسب بر مبارزه جدی و بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تأکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در حمل ۸۹ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک سواری سانتافه، ۸۹ کیلو و ۵۹۰ گرم تریاک در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ احسان رحیمی اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری سانتافه مظنون شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از سواری سانتافه، ۸۹ کیلو و ۵۹۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۴ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مواد مخدر منطقه خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گرم تریاک کشف کردند مواد مخدر ۲ کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمدپور مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

رمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان بیان‌داشت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

کد خبر 6063677

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر