Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدزاسیون هاکی گفت: در هاکی استعدادهای خوبی در کشور وجود دارد که می‌توانند افتخار آفرینی کنند و وزارت ورزش و جوانان از این رشته حمایت می‌کند.

بع گزارش ایسنا، مجمع سالیانه فدراسیون هاکی امروز، چهارشنبه با ریاست مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سید عبدی افتخارینماینده کمیته ملی المپیک، علیرضا خسرویمدیر کل امور مشترک فدراسیون ها و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌نژاد با تقدیر از فدراسیون هاکی که در این مدت تلاش‌های گسترده‌ای را برای پیشرفت این رشته اصیل انجام داده‌است اظهار کرد: این که فدراسیون هاکی به رشته چمنی توجه ویژه‌ای دارد ارزشمند و قابل ستایش است. ما استعدادهای خوبی داریم که می‌توانند برای ایران عزیز افتخارات زیادی را به ارمغان آورند. به طور حتم وزارت ورزش و جوانان از هاکی چمنی حمایت خواهد کرد.

او افزود: هاکی مردان ایران در سال ۹۸ توانست برای هشتمین سال پیاپی عنوان قهرمانی هاکی سالنی آسیا را به نام خود ثبت کند که این افتخار بزرگی محسوب می‌شود. البته نباید نکته مهمی را فراموش کنیم که اعزام تیم زنان هاکی بعد از ۸ سال به مسابقات آسیایی اتفاق بزرگی بود که شکل گرفت.

بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی هم در این مجمع خاطرنشان کرد: تلاش‌های ما بر این بوده است این رشته اصیل و بومی را که در دنیا به نام ایران ثبت شده است را گسترش دهیم و برنامه های ویژه‌ای را اجرایی کرده ایم، توجه ما به رشته هاکی چمنی ویژه است و در این مدت اقدامات و گام‌های مثبتی را بر داشته ایم. بر این باور هستم اگر امکانات لازم فراهم شده و مسولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مثل همیشه حمایت‌های لازم را انجام دهند در آینده به قدرت اول این رشته آسیا تبدیل خواهیم شد.

در ادامه رییس فدراسیون هاکی ضمن خیر مقدم و تشکر از اعضای حاضر، از اهداف عملیاتی فدراسیون در دوره ریاست خود مواردی را برشمرد و به محقق شدن بسیاری از آنها اشاره کرد.

در ادامه، نماینده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنین بازرس فدراسیون گزارشات مربوط به خود را قرائت کردند و سپس با رای اعضا، کلیه موارد به تایید اعضای مجمع رسید. در پایان تعدادی از روسای هیات های استانی و اعضای حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هاكي مهدي علي نژاد بهرام قدیمی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد

 مجمع انتخاباتی فدراسیون سه‌گانه به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری، ایرج عرب و محمد نصیری ۹ کاندیدای تصدی پست ریاست این فدراسیون بودند که عرب پیش از آغاز مجمع، انصراف خود را به‌صورت کتبی اعلام کرد و امین احمدی و سیدکمال پیمبری نیز غایب بودند.

پس از انصراف ۴ کاندیدا، در نهایت محمدکاظم حججی با کسب ۲۴رای از مجموع ۴۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بر مسند ریاست این فدراسیون المپیکی قرار گرفت.

در این مجمع حمید براتی یک رای، علی‌اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

فیراث الحمود نماینده فدراسیون جهانی سه گانه به‌صورت آنلاین بر نحوه انتخابات نظارت داشتند.

در ادامه رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه برگزار شد و در نهایت محمد نصیری و زهرا بهشتی‌راد با کسب ۴۱ رای به عنوان نواب رئیس، سیروان عزیزی با ۴۱رای به‌عنوان خزانه‌دار، فرامرز رنجکش و فاطمه واحدی با ۳۷ و ۴۱ رای به‌عنوان کارشناس خبره، حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رای به‌عنوان نماینده هیات‌های استانی و علی ایرانمنش با ۳۹ رای به‌عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش