Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:26:41 GMT

پاداش پایان خدمت بازنشستگان تهرانی پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۶۵۴۴

پاداش پایان خدمت بازنشستگان تهرانی پرداخت می شود

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، "مسعود شفیعی" با اعلام این خبر گفت: طبق بخشنامه سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۴۲۱ میلیون و ۳۲۶ هزار ریال صرفاً بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۹به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: همچنین دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند به منظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان‌خدمت تا پایان سال ۱۳۹۹، شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی، دستگاه محل خدمت و مبلغ قابل پرداخت، با رعایت جز(۳) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۹، حداکثر به میزان سه میلیارد و هفتصد و هشتاد میلیون (۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰) ریال را با امضاء ذی‌حساب‌/ مدیر امور مالی مربوطه‌ به وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه‌داری‌کل) و این سازمان اعلام نماید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد که مسئولیت صحت اطلاعات و تعیین میزان پاداش پایان‌خدمت قابل پرداخت به هرفرد با دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود

برچسب‌ها مرکز آمار ایران سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز آمار ایران سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مرکز آمار ایران سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران پاداش پایان خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ حسین پیوندی در گفت و گویی بیان داشت: برابر ماده ۲۴ قانون خدمت وظیفه عمومی در مواردی که دو برادر همزمان در شرایط اعزام به خدمت قرار دارند در صورتیکه یکی از برادران در حال خدمت باشد. برادر دیگر در صورت نداشتن غیبت تا پایان خدمت برادر خود میتواند تاریخ اعزامش را تمدید کند.

این مقام انتظامی گفت: مشمول فاقد غیبت جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت می بایست به همراه برگ اشتغال به خدمت برادر جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه کند .

سرهنگ حسین پیوندی ادامه داد: در مواردیکه تاریخ اعزام به خدمت دو برادر همزمان باشد. تاریخ اعزام به خدمت یکی از آنان به مدت دو ماه تمدید میشود و در صورت ارائه گواهی اشتغال به خدمت مشمول میتواند تا پایان خدمت دوره ضرورت برادر حین خدمت از تمدید تاریخ اعزام به خدمت بهره مند شود .

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir. سامانه تلفن گویا به شماره ۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی ‏sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898275

دیگر خبرها

  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟