Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:01:01 GMT

شلوغ ترین نماز جمعه استان در دامغان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۶۵۷۷

شلوغ ترین نماز جمعه استان در دامغان برگزار می‌شود

به‌ گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن فاطمی‌نیا روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه امام جمعه دامغان که در محل سالن منوچهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، بیان کرد: در ۱۰ ماه اخیر که در این دفتر مشغول فعالیت هستم شاهد کرامت، بزرگواری، صبوری و عزت نفس حجت‌الاسلام حسینیان، امام جمعه قبلی شهر دامغان بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: حسینیان در ۲۳ سال اخیر با حضور در سمت امام جمعه آزادشهر و دامغان در شبکه نورانی خدمت کرد و منشا خیرات و برکات زیادی در این شهرها بود. 

فاطمی نیا خاطرنشان کرد: بدون شک تغییر و تحول حق هر سازمانی است و تحول ساختاری در استان با تعویض پنجمین شخص امام جمعه شکل گرفت که امیدواریم بتوانیم در عرصه‌های دیگر و شبکه‌های مختلف از وجود حجت‌الاسلام والمسلمین حسینیان بهره‌مند شویم.

رییس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: عدم حضور امام جمعه جدید در مرکز استان برای ما امری سخت است که امیدواریم در سنگر جدید شاهد موفقیت و توفیق روز افزون حجت الاسلام رستمیان باشیم. 

معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، امام جمعه دامغان 

مشکلات با همدلی و صمیمیت بین مسوولان حل می‌شود

امام جمعه دامغان گفت: باید مشکلات را با همدلی، صمیمیت و در کنار هم بودن رفع کنیم و همواره ارتباط بین مردم و مسوولان را حفظ کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه امام جمعه دامغان گفت: افرادی می‌گویند مهم‌ترین مشکل دامغان چیست بلکه ما کاری به مشکل نداریم و به لطف خدا هر مشکلی را با همدلی و صمیمیت حل می‌کنیم.

وی ادامه داد: جایگاه امام جمعه در راستای شبکه امامت و امت است و باید از دین و ارزش های دینی محافظت کند. 

رستمیان با بیان اینکه امام جمعه باید در کنار مردم و مسوولان و حلقه وصل بین آن‌ها باشد، اظهار داشت: برای همراهی مردم باید اعتماد جلب کنیم تا همراهی صورت بگیرد همان‌گونه که در فراز و نشیب های انقلاب، با در کنار مردم بودن این همراهی را شاهد بودیم. 

وی تصریح کرد: باید به مطالبه‌های مردم ارزش‌گذاری و توجه شود و امام جمعه نیز با در اختیار داشتن تریبون نماز جمعه، باید این مطالبات را منعکس کند. 

امام جمعه دامغان گفت: در بحث اظهار نظر و موضع گیری‌ها باید تکریم و حرمت ها حفظ شود و در ارتباط متقابل، مردم و مسوولان حرمت یکدیگر را حفظ کنند. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان از بهمن ماه ۹۴ به سمت امامت جمعه دامغان منصوب شد و پس از گذشت بیش از ۶ سال، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان این سمت را برعهده گرفت.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسوولان شهرستان در این مراسم حضور داشتند و حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در این مراسم حضور نداشت.

برچسب‌ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها دامغان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها دامغان حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی حمایت ازمقاومت مردم مظلوم و مقتدرغزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.
در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر با برگزاری تجمع، راه اندازی کاروان‌های خودرویی وبرپایی جشن و نورافشانی ضمن اعلام قدردانی و حمایت همه‌جانبه از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه اسرائیل غاصب به بخش کنسولی ایران در دمشق، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و قدردانی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم گیلان دعوت کرد، فردا جمعه ۳۱ فروردین پس از اقامه نماز عبادی سیاسی که در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و در شهر رشت برگزار می‌شود، با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.
راهپیمایی نمازگزاران در مرکز استان شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند