Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به چشم‌انداز وضعیت جوی استان کرمانشاه طی چند روز آینده، اظهار کرد: هوای این استان تا اوایل هفته آینده صاف تا قسمتی ابری و در بعد از ظهرها با وزش باد به ویژه در نواحی شرقی و افزایش ابر همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد در ساعاتی از بعد از ظهر امروز تقویت می‌شود، افزود: وزش باد علاوه بر گرد و خاک محلی، احتمالاً سبب نفوذ غبار رقیق به نواحی مرزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به تغییرات دمای هوا در استان کرمانشاه، گفت: دمای هوا در بیشتر نقاط این استان از فردا هفتم مردادماه ۱۴۰۰ تا اوایل هفته آینده به تدریج کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته کمینه دمای ثبت شده در استان کرمانشاه در کنگاور با ۱۸ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای ثبت شده در سومار با ۴۹.۵ درجه سانتی‌گراد بوده است.

دولتشاهی کمینه دمای ۲۴ ساعت گذشته در شهر کرمانشاه را ۱۹.۸ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای ثبت شده را ۴۱.۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد.

کد خبر 5267852

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دمای هوا گرد و خاک وزش باد کنگاور سومار ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان اردبیل ایلام شیوع کرونا واکسیناسیون عکس استانها خشکسالی مجلس شورای اسلامی درجه سانتی گراد استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: بر اساس الگوها آخر هفته، دما در این استان به ۳۰ درجه سانتی گراد می‌رسد.

مهدیه اصحابی شامگاه سه‌شنبه ۲۸ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق الگوهای هواشناسی تا پایان هفته  جو استان پایدار خواهد بود و در بیشتر ساعات آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای امروز گلستان مشابه روز گذشته بوده و در شهرهای غربی به حدود ۲۶ درجه سانتی گراد رسید، گفت: از فردا تا پایان هفته روند دما افزایشی خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گلستان از اوج افزایش دما در روزهای پایانی هفته خبر داد و افزود: دمای هوای گلستان در روزهای پنجشنبه و جمعه به حدود ۳۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

ا️صحابی به دریانوردان و صیادان توصیه کرد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه با رعایت احتیاط و نکات ایمنی راهی دیا شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین