Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:20:47 GMT

انتخاب شهردار تهران تا پایان هفته آینده

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۶۹۴۵

انتخاب شهردار تهران تا پایان هفته آینده

منتخب مردم شهر تهران در شورای ششم از انتخاب شهردار تهران تا پایان هفته آینده براساس زمان بندی خبر داد.

پرویز سروری در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت انتخاب شهردار تهران گفت‌: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا عصر روز جمعه نامزدها باید برنامه های خود برای اداره شهر تهران را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه از روز شنبه هفته آینده بررسی برنامه نامزدها آغاز می شود و هر روز برنامه سه نامزد بررسی می‌شود، افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده سه روز بررسی برنامه ها به طول می‌کشد و به نظر می‌رسد اواخر هفته آینده شهردار آینده تهران مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروری با بیان اینکه البته هدف ما انتخاب شهردار شایسته است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا فردی توانمند انتخاب کنیم.در مورد شائبه برخی فشارهای بیرونی گفت: تاکنون دخالت بیرونی برای انتخاب شهردار نداشتیم.

وی در مورد ترکیب هیات رئیسه نیز با بیان اینکه هنوز به جمع بندی نهایی در مورد ترکیب هیات رئیسه و کمیسیون ها نرسیدیم، افزود: البته از نظر من فردی باید به عنوان رئیس شورا انتخاب شود که توانمند و شایسته باشد و از نظر من اقای چمران بهترین گزینه است اما باز هم باید همه اعضا در مورد رئیس شورا نظر دهند.

به گفته سروری، هنوز در مورد ترکیب کمیسیون ها به جمع بندی نرسیده ایم.


 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخاب شهردار تهران شورای شهر ششم انتخاب شهردار هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته

به گزارش خبرآنلاین ،براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در پنج روز آینده تهران آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط خواهد داشت.

همشهری در خبری نوشت:امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899133

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • آسمان ابری و بادی تهران در پایان هفته
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان