Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

به گزارش برنا، نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم های استقلال، پرسپولیس، پیکان تهران و سپاهان اصفهان  از هفته سی ام لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که به صورت آنلاین و غیرحضوری در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود به شرح زیر است:

پنجشنبه ۷ مرداد
ساعت  ۱۴:۳۰یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس
ساعت ۱۶ مهدی تارتار سرمربی پیکان
ساعت ۱۷ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال
ساعت ۱۹:۳۰محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اصفهان

به دلیل تعامل و همکاری با سرمربیان محترم و هماهنگی با برنامه تمرینی تیم ها و سفر سپاهان از اصفهان به تهران وحضور شخص سرمربی در نشست های خبری ساعت نشست ها اینگونه تنظیم و برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه ۸ مرداد ساعت ۲۱:۱۵ مسابقه پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهرقدس و مسابقه استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز اول هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه در حالی برگزار شد که 3 مسابقه لیگ برتر 11 گل را برای تیم های مختلف در پی داشت.

در مسابقه اول پیکان و هوادار و در بازی دوم گل گهر و استقلال خوزستان 8 گل وارد دروازه یکدیگر کردند و از طرف دیگر نفت آبادان هم 3 گل در بازی آخر روز گذشته از پرسپولیس دریافت کرد که این سه مسابقه نوید هفته ای پر گل برای فوتبال ایران داد.

برنامه ادامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

جمعه:

نساجی مازندران، تراکتور    استقلال - شمس آذر قزوین   فولاد- مس رفسنجان   یکشنبه 2 اردیبهشت   ذوب آهن  آلومینیوم اراک   ملوان- سپاهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)