Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@13:03:12 GMT

اخطار AFC به تراکتور

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۷۳۵۴

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت مطالبات علیرضا منصوریان به باشگاه تراکتور تبریز اخطار داد. ناطقان: علیرضا منصوریان در ابتدای لیگ بیستم هدایت تراکتور تبریز را بر عهده داشت و پس از پنج مسابقه، به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد.

منصوریان پس از این اتفاق، از باشگاه تراکتور به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال و نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت کرد که کمیته وضعیت، تراکتور را به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 928 میلیون و 138 هزار و 487 تومان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سرمربی فعلی آلومینیوم اراک همچنین شکایت خود را در AFC نیز مطرح کرد و این شکایت اعلام وصول شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه تراکتور اعلام کرده در صورت عدم پرداخت مطالبات سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه تا پایان فصل، تراکتور از فعالیت نقل‌وانتقالاتی محروم خواهد شد و در صورتی که مبلغ مورد نظر منصوریان پس از مهلتی مجدد پرداخت نشود، از تیم تراکتور در فصل آینده لیگ برتر امتیاز کسر خواهد شد. منبع: تسنیم برچسب ها: اخطار ، ای اف سی ، تراکتور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اخطار ای اف سی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس خبر لا گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید ۱۹.۵ میلیون یورویی را که از زمان حضور رونالدو در باشگاه به او بدهکار است بپردازد.

این مبلغ به ماجرای تعویق پرداخت‌های ماهانه در دوران کرونا و قرنطینه برمی‌گردد. جایی که بیانکونری به دلیل مشکلات مالی پرداخت حقوق بازیکنانش را به تعویق انداخت و مدتی بعد دستمزدها را پرداخت کرد.

آن دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشدند و او بابت این موضوع در اواخر سال ۲۰۲۳ از یوونتوس شکایت کرد. باشگاه ایتالیایی معتقد بود که در زمان جدایی رونالدو، دو طرف توافق کرده‌اند که این مبلغ بخشیده شود.

رونالدو جان شهاتا، امانوئل گواستالا و فابیو یودیکا را به عنوان وکیل در اختیار داشت و آنها در کسب پیروزی در این پرونده به نفع بازیکن فعلی النصر نقش کلیدی داشتند. گزارش شده است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای برای پولی که باید در این مورد بپردازد در نظر نگرفته است زیرا اساساً انتظار پیروزی را داشتند.

پائولو دیبالا قبلا از یووه به دلیل دریافت نکردن پول در این پرونده شکایت کرده بود و رونالدو تنها بازیکنی نیست که به این سرنوشت دچار شده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد