Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان با اعلام جزئیات جلسات اخیر این شورا اعلام کرد: بسیاری از ابهامات و ایرادات طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده از سوی مجلس رفع شده بود اما برخی از آنها همچنان باقی بود که این موارد به مجلس ارسال خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود با اعلام جزئیات جلسات اخیر این شورا نوشت: ‏دیروز و امروز(5 و 6 تیرماه 1400) شورای نگهبان در نوبت صبح و عصر چهار جلسه برگزار کرد و به طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس، بسیاری از ابهامات و ایرادات رفع شده بود اما برخی از آنها همچنان باقی بود که این موارد به مجلس ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای نگهبان مجلس شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فاطمه ستاری نوید در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کبودراهنگ گفت: اجرای برنامه‌های تشویقی ازدواج و فرزندآوری به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت باید در اولویت حوزه فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او افزود: خدمات جهادی و میدانی فرماندار و اعضای ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ قابل تقدیر است.

ستاری نوید تأکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و یکی از شهرستان‌های نمونه در امر عفاف و حجاب است.

 

دیگر خبرها

  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • جهانگیر الماسی: غرب جامعه ایرانی را هدف گرفته است
  • خانواده حساس‌ترین قطب یک جامعه است
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید