Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد مرحله ای دیگر از توزیع اقلام و کالاهای ضروری در بین نیازمندان این استان آغاز شد.

‍«قنبر موسی‌نژاد»، مدیرکل کمیته امداد استان در این مراسم، اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر و نیز گرامی داشت سه هزار شهید والامقام این استان ،چند قلم کالای ضروری شامل یک هزار دستگاه کولر ، هزار و سیصد سبد غذایی، ۵۲۰۰ هزار بسته گوشت قرمز و بیش از سی و سه هزار پرس غذا در بین مددجویان و نیازمندان استان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقلام و کالاها با مشارکت و هم افزایی بین کمیته امداد و خیرین تهیه شده اند و با اولویت مناطق بسیار محروم در نقاط گوناگون استان و حاشیه نشین های مناطق شهری توزیع می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان  با بیان اینکه تلاش ما این بوده است که در ادامه خدمات حمایتی کمیته امداد در راستای کاسته شدن از مشکلات اقتصادی، مددجویان این نهاد با دریافت این اقلام خاطره خوبی از حادثه غدیر داشته باشند تصریح کرد: برای کمک به خانواده های مددجو در شرایط اقتصادی موجود همچنان نیازمند مشارکت قشر خیر و نیکوکار در دستگیری از نیازمندان هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد فتاحی»، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام و رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان نیز در این مراسم با تشریح تأثیرگذاری حادثه غدیر در بین مسلمانان و شیعیان به عملکرد کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: کمیته امداد همواره خدمات متنوع وارزشمندی را به جامعه مددجویی ارائه داده است که نمود این خدمات در جامعه بسیار مشهود است.

وی افزود: ارائه خدمات اقتصادی و معیشتی به مددجویان در مناسبتهای ملی و مذهبی باعث می شود اینگونه خدمات در ذهن مردم ماندگارتر باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: هزار و ۳۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان تحویل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان اظهار کرد: ‌با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری،مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)،امام جمعه و فرماندار شهرستان رودان استان هرمزگان، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

وی افزود: در این راستا طی تفاهم ‌نامه ای که میان وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد، هزار و 39 واحد مسکن سهم این استان بود که به مددجویان کمیته ‌امداد در هرمزگان تحویل شد.

کمالی ادامه داد: با تحویل این واحدها شاهد تحقق بخشی از اهداف دولت در زمینه کمک به محرومان هستیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم به صورت نمادین کلید یک واحد مسکونی ویلایی درحضور مسوولان استانی تحویل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول