Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@19:06:08 GMT

سقوط سنگ در محور هراز حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۷۵۸۸

سقوط سنگ در محور هراز حادثه آفرید

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براثر سقوط سنگ در کیلومتر ۴۴ محور هراز سرنشین ۸۰ ساله خودروی سواری ریو جان خود را از دست داد.


وی افزود: با وجود هشدارها و توصیه‌ها مبنی بر احتمال ریزش و سقوط سنگ در جاده‌های کوهستانی استان باز هم شاهد تردد در جاده‌های کوهستانی هستیم که لازم است جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: درحال حاضر شاهد لغزندگی سطح جاده‌های استان و کاهش دید در ارتفاعات تلمادره کیاسر، گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان هستیم.

وی درباره وضعیت جوی محورهای استان، بیان کرد: از لحاظ جوی شاهد کاهش دید در محدوده ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه و تلمادره محور کیاسر هستیم.

وی در پایان گفت: تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش خبرآنلاین،بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری تردد در جاده شریانی هراز، گفت: پس از بارش شدید باران در محور مواصلاتی هراز، ریزش سنگ و سنگریزه تردد در این مسیر ارتباطی پس از ایمن سازی و پاکسازی برقرار شد.

فارس در خبری نوشت:مهدی آباد اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وی اعلام کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان با کاهش شدید دما شاهد ریزش برف بودیم. او افزود: بارش باران به همراه خود سیل و سیلاب را راه انداخته و باعث بروز اختلالاتی در آمد و شد خودروها شد.

این مهم در پایین دست براثر بارش شدید باران سیلاب به راه انداخته است.

بخشدار لاریجان به فعالیت شبانه روزی تمام دستگاه های راهداری و راهسازی خدمات رسان برای بازگشایی و پاکسازی محور هراز اشاره نمود. وی تصریح کرد: ریزش سنگ و سنگریزه از کوه در مناطق بایجان، باغ صفا و منطقه نمارستاق بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بسیاری از مناطق بخش لاریجان و محور هراز بارندگی و ریزش نزولات آسمانی را شاهد هستیم. در برخی مناطق جاده هراز نیز بارش برف و سرمای هوا حکمفرما است.

آباد تأکید کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند. زیرا محور هراز بسیار لغزنده بوده و احتمال ریزش سنگ، سنگریزه و جاری شده سیل و سیلاب با توجه به سست شدن مناطق کوهستانی محتمل است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898746

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها