Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت : در روز عید غدیر خم ۶ کاروان شادی در بقاع متبرکه برپایی کاروان‌های شادی در بقاع متبرکه کرمانشاهشهر کرمانشاه و شهرستان‌های سنقر و کلیایی، کنگاور، بیستون، هرسین، اسلام‌آبادغرب و سرپل ذهاب برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : حرکت کاروان‌های شادی شمیم ولایت از بقاع متبرکه امام زاده احمد (ع) سنقر، امامزاده ابراهیم (ع) کنگاور، امامزاده سیدجمال الدین (ع) فش، بقعه سیده فاطمه (س)، امامزاده ابراهیم (ع) طاقبستان، بقعه شیخ فاضل تونی (ره)، مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان (عج) کرمانشاه، امامزاده علی اکبر (ع) اسلام آبادغرب، بقعه احمدابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب، امامزاده باقر (ع) بیستون و امامزاده مهدی (ع) هرسین انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف استان افزود: نورافشانی بقاع متبرکه در شب عید غدیرخم از دیگر برنامه‌های این اداره کل است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه عید غدیر عید غدیر خم بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کاروان خودرویی مردم مهریز در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دیشب انتظار‌ها برای انتقام از جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه حمله اخیر به کنسولگری کشورمان در دمشق به پایان رسید. حوالی نیمه شب بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز حمله‌ای پهپادی و موشکی به مواضعیِ معین از خاک رژیم صهیونستی اسرائیل خبر داد؛ حملاتی که تا حدود پنج صبح امروز در راه دفاع از ایران عزیز ادامه یافت و موجی از شادی و قدردانی مردم را در پی داشت.
مردم مهریز با راه اندازی کاروان خودرویی از حسینیه چهارده معصوم (ع) تا حسینیه باغبهاربا سردادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حملات تروریستی رژیم صهیونسیتی حمایت و قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • راه اندازی اولین مرکز ترس از زایمان کشور در کرمانشاه
  • راه اندازی کاروان خودرویی مردم مهریز در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • (تصاویر) کاروان خودرویی و شادی مردم رشت در پی حملات سپاه
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری جشن شادی بندرعباسی‌ها در حمایت از تنبیه متجاوز صهیونیستی
  • اعزام دو کاروان از کرمانشاه به حج عمره
  • کاروان خودرویی حمایت مردم کرمانشاه از حمله ایران به اسراییل