Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر کشور، معاونت عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و نیز معاونت پارلمانی وزیر کشور دیدار کرد که در این دیدارها اعتبار ویژه‌ای برای شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر این استان اخذ شد.

حسین کلانتری در این زمینه اظهار کرد: از آنجائیکه از هجده شهر استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵ شهر جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر دارند این اعتبارات ویژه شامل ۸۳ درصد شهرداری های استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی تصریح کرد: شهرداری‌ها به دلایل وضعیت خاص کشور، تحریم‌ها و نیز بیماری کرونا نتوانستند به درآمدهای پیش بینی شده خود دست پیدا کنند و در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خود دچار مشکل شده اند. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این اعتبار ویژه که برای برخی شهرداری‌های کوچک نیز مبالغی معادل ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان که حدود ۷ درصد بودجه سالیانه آنها است تا پایان هفته آتی به حساب شهرداریها واریز می‌شود.
کلانتری ادامه داد: امید است با واریز این مبلغ و نیز سهم شهرداری ها از محل ارزش افزوده که حداکثر تا چند روز آینده به حساب شهرداری ها واریز می‌شود بتوانند در روزهای پایانی دولت تدبیر و امید بخش قابل توجهی از معوقات حقوق پرسنل شهرداری‌های استان بویژه شهرداری‌های کوچک تامین و پرداخت شود. 
وی خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته تمام ظرفیت های قانونی افزایش سهم استان از اعتبارات استان از جمله اعتبارات ارزش افزوده فعال شده و سهم استان از این محل رشد خوبی داشته است.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در این زمینه پرداخت‌های بسیار خوبی به شهرداری‌های استان در یکسال اخیر صورت گرفته و از این محل در چند روز آتی به شهرداری مرکز استان و دو شهر بزرگ دیگر که به واسطه جمعیت بالای ۵۰ هزار نفریشان قانونا نمی‌توان از محل ماده ۵۸ کمک نقدی کرد، مساعدت مالی جهت پرداخت بخشی از مطالبات پرسنل شهرداری های استان صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهرداري كهگيلويه و بويراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهرداری های استان شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این معضل در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان بیسار بیشتر است و دی‌ماه سال گذشته، یک پسر ۹ ساله در روستای «سرآبتاوه» مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت.

وی بیان داشت: این کودک از ناحیه صورت و دست مورد حمله قرار گرفت و به کما رفت و اکنون پس از ۱۰۵ روز همچنان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری، در حالت کما و زیر دستگاه «این توبه» قرار دارد.

رضائیان تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم بهداشتی و اجتماعی در بسیاری از شهرها و روستاها وجود سگ‌های ولگرد است که علاوه بر خطرات جانی حمله به انسان‌ها، باعث شیوع بیماری‌های قابل‌انتقال بین حیوان و انسان می‌شود.

کد خبر 6081078

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد