Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخه‌های حامی امارات حملاتشان را علیه کویت افزایش داده و ادعاهایی را تبلیغ می‌کنند که بعد از حوادث اخیر تونس کویت هدف بعدی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، مسؤولان اماراتی و کاربران توییتری حامی محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی حملاتشان را علیه کویت افزایش داده و به طرحی برای هدف قرار دادن اخوان المسلمین این کشور اشاره دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با اشاره به حوادث اخیر تونس درباره اقدامات قیس سعید، رئیس جمهوری این کشور درخصوص تعلیق اختیارات پارلمان و برکناری دولت که گفته می‌شود نهاد رسانه‌ای امارات پشت آن است، مدعی شدند که کویت هدف بعدی است.

ضاحی خلفان، معاون رئیس پلیس و امنیت دبی در توییتی نوشت: ضربه قوی جدیدی به اخوان المسلمین در شورای همکاری خلیج (فارس) وارد خواهد شد.

وی اذعان کرد که به اطلاعاتی درباره وجود طرحی دست یافته که هدف آن هدف قرار دادن ثبات کویت است.

حسین مشربک، رئیس سابق حمایت از عملیات در گروه ملی امارات دبی گفت: امروز در تونس بیدار شدیم و فردا به اذن خدا در کویت. آمین بگویید.

کویتی‌ها از این توییت بسیار انتقاد کردند و وی بعدا مجبور به حذف آن شد.

همچنین هشتگ اخوان -کویت در توییتر گسترش یافته و تعداد زیادی از مسؤولان و کاربران توییتر امارات از آن استفاده کردند. آن‌ها همچنین ادعاهایی را درباره تحرکاتی برای برهم زدن اوضاع کویت و تکرار تجربه تونس منتشر کردند که با انتقاد شدیدی از سوی کویتی‌ها مواجه شد و آن‌ها این اقدامات را فتنه انگیزی و دعوت به کودتا علیه نهادهای قانون اساسی دانستند.

بسیاری از کویتی‌ها از مقامات کشورشان خواستند اقداماتی را در مقابل این حملات اتخاذ کنند.

ناصر دویله، عضو سابق مجلس الامه (پارلمان) کویت و فعال حقوقی از مقامات کشورش خواست فورا برای پایان دادن به تلاش‌ها برای هدف قرار دادن ثبات کشور اقدامی اتخاذ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امارات متحده كويت تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد

امیر کویت، احمد عبدالله الاحمد الصباح را به عنوان نخست وزیر جدید این کشور تعیین کرد.

به گزارش مشرق، مشعل الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت امروز(دوشنبه) دستور تعیین احمد عبدالله الاحمد الصباح به عنوان نخست وزیر جدید این کشور را داد و وی را مامور تشکیل دولت جدید کرد.

طبق گزارش اسکای نیوز، این اقدام بعد از آن صورت می‌گیرد که محمد صباح السالم الصباح، نخست وزیر کویت یک روز بعد از نتیجه انتخابات پارلمانی استعفای خود را به امیر کویت تقدیم کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • تداوم حملات حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • عربستان علیه امارات به سازمان ملل شکایت کرد