Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با حضور رحیمی مقدم فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین تعمیرکاری جانشین امام جمعه محترم شهرستان، عباس زاده مسئول ورزش و جوانان و برخی از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان از چهار زوج با مهریه ۱۴ سکه و بدون برگزاری مراسم در ایام کرونا طی مراسمی تجلیل بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مراسم عباس زاده مسئول ورزش و جوانان سیروان گفت :پس از ۱۵ سال در سال ۹۹ پنج درصد به آمار ازدواج اضافه شده و سه درصد از آمار طلاق در کشور کاسته شده است که این امر به دلیل کاهش تجملات و توقع بی جای خانواده‌ها بوده است.

او  افزود: به بهانه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اداره ورزش و جوانان با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل و براساس مصوبات جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تصمیم براین شد از زوجینی که با ساده‌ترین و آسان‌ترین نوع مراسم ازدواج را برگزار نموده اند تجلیل بعمل آید.

 در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین تعمیرکاری ضمن تبریک اعیاد پیش رو اظهار داشت:زندگی سراسر ساده و بی آلایش امامان باید سرلوحه زندگی تمامی مسلمان باشد تا کمترین آسیب به زندگی آن‌ها وارد شود. وی در ادامه به زوجین جوان ورزش کردن را توصیه کرده و گفتند، داشتن جسم و روح سالم که با ورزش کردن بدست می‌آید تفاهم در زندگی را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج آسان ازدواج جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک مدیر سابق ۸۶ ساله در جنوب چین پس از ۶۰ سال دوری با اولین عشق خود، که اکنون ۸۱ ساله است، ازدواج کرد.

به گزارش فرارو، این ویدئوی بحث‌برانگیز در ۱۴ آوریل در شهر یایانگ در استان هونان فیلمبرداری شده است.

ژو گویلین، مدیر سابق دبیرستان گائوپینگ در یایانگ، با اولین عشق خود از دوران تحصیل در دانشگاه پکن، خانم یانگ ژیوگی ازدواج کرد.

محل برگزاری عروسی پر از هیجان بود، با یک فرش قرمز طولانی که در آن زوج سالخورده دست در دست هم راه می‌رفتند و در محاصره دانش آموزانی که پرچم‌ها را تکان می‌دادند و گروه‌های نمایش محلی که به فضای جشن کمک می‌کردند.

این زوج در ابتدا در روز‌های اولیه جمهوری خلق چین زمانی که هر دو دانشجوی دانشگاه پکن بودند با هم آشنا شدند و دوستی و عشق عمیقی نسبت به یکدیگر داشتند. با این حال، به دلیل شرایط تاریخی و رویداد‌های مختلف زندگی، آن‌ها راه خود را برای دنبال کردن مشاغل در مکان‌های مختلف جدا کردند و رویای ازدواج آن‌ها محقق نشد.

با وجود ساختن خانواده‌های جداگانه و لذت بردن از زندگی در محاصره فرزندان و نوه‌ها، مرگ همسران عشق دیرینه آن‌ها را دوباره زنده کرد.

اکنون در سال‌های گرگ و میش زندگی آنها، ازدواج آن‌ها از صمیم قلب مورد حمایت خانواده و دوستانشان قرار گرفته است. ۶۰ سال پس از اولین برخورد، فارغ التحصیلان دانشگاه پکن عشق خود را در مقابل عزیزان اعلام کردند و سرانجام ازدواج کردند.

دیگر خبرها

  • ببینید | ابتکار جدید کره برای افزایش نرخ ازدواج در جوانان؛ راه‌اندازی قطار سریع‌السیر!
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود