Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین هوازی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در محل دهکده بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران در المپیک‌ توکیو، تمرین هوازی خود را در دهکده ساحلی بازی‌ها برگزار کردند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره برگزاری تمرین در دهکده بازی ها، گفت: بخاطر خستگی بچه ها و مسافت ۴۵ دقیقه ای تا سالن محل تمرین، استثنائا امروز را به بچه ها استراحت دادیم تا در دهکده بازی ها نرمش خود را برگزار کنند اما از فردا باید صبح زود از خواب بیدار شوند و تمریناتمان را در سالن رقابت ها انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی گرایی یکی از بخت های اصلی مدال آوری کشتی فرنگی ایران در المپیک‌ توکیو نیز درباره سفر به توکیو، گفت: خدا را شکر بر خلاف آنچه می گفتند خیلی در فرودگاه توکیو معطل و اذیت نشدیم. امروز تمرین سبکی داشتیم و فردا به سالن می رویم تا کارمان را آغاز کنیم. خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. تمرینات خوبی را برای حضور در المپیک برگزار کردیم و کم نگذاشتیم. امیدوارم جواب زحماتی را که کشیدیم با یک مدال خوشرنگ بگیریم.

محمدرضا گرایی دیگر ملی پوش شیرازی کشتی فرنگی ایران، نیز اظهار کرد: اولین تمرین خود را در توکیو که دو و میدانی سبک بود برگزار کردیم و فردا اولین تمرین مرور فن خودمان را در سالن برگزاری مسابقات انجام خواهیم داد. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و آماده ایم برای مدال طلای المپیک بجنگیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو کشتی فرنگی ایران بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسماعیلی موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی شد، مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه خود دارد و با توجه به پیش رو بودن میدان المپیک و کسب مدال طلای او در آسیا حالا یک رقیب جدی برای محمدرضا گرایی محسوب می‌شود.

با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا بود، همه کشتی‌گیران با تمام توان حاضر شده بودند و خدا را شکر من توانستم با پیروزی در چهار مسابقه به مرحله فینال برسم. در مرحله فینال هم با حریف قزاقستانی کشتی گرفتم، از قبل برای کشتی گرفتن با او برنامه‌ریزی کرده بودم و خدا را شکر توانستم با شکست حریفم به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا برسم. این مسابقات از اهمیت زیادی برای من داشت و خدا را شکر توانستم دست پر به ایران برگردم.

وی در مورد رقابت‌اش با محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: گرایی از کشتی‌گیران خوب این وزن است، او مدال طلای المپیک را کسب کرده و یکی از کشتی‌گیران قدرتمند این وزن به حساب می‌آید. قطعاً رقابت با او سخت است اما من همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم نتایج خوبی کسب کنم.

اسماعیلی در مورد اعزام به مسابقات رنکینگ دار مجارستان و رقابت او با گرایی برای حضور در المپیک عنوان کرد: این مسابقات خردادماه برگزار می‌شود، طبیعی است که هر دوی ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که زحمت بیشتری بکشد بتواند دوبنده تیم ملی را برای حضور در المپیک به تن کند.

کد خبر 6086694 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم