Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع و هافبک باتجربه مس رفسنجان احتمالاً نمی‌توانند در دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن به میدان بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم فوتبال مس رفسنجان، شاگردان محمد ربیعی که پس از دیدار مقابل ماشین‌سازی در تبریز در هفته بیست‌‌وششم لیگ برتر، تمرینات خود را در شهر رفسنجان پیگیری و حالا خود را برای آخرین دیدار فصل مقابل ذوب‌آهن آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد و مسی‌ها با تمام انگیزه و توان در آن حاضر خواهند شد.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات تمرین امروز (چهارشنبه)، وضعیت مبهم چند بازیکن مس به دلیل مصدومیت بود.

ربیعی: این فصل در حق مس رفسنجان اجحاف شده است

محمد انصاری که در دیدار مقابل پدیده در دقایق آخر مسابقه از زمین بیرون رفت، در تمرین امروز شرکت کرد اما هنوز حضورش در دیدار مقابل ذوب‌آهن قطعی نیست. مهدی کیانی، حامد نورمحمدی و سجاد آشوری، سه بازیکن دیگر مس هستند که در تمرین گروهی امروز شرکت نکردند و شرایط نامشخصی برای حضور در بازی حساس اصفهان دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی کیانی مس رفسنجان مهدی کیانی مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین

نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری‌ دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

امروز و در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، علی‌خورشیدی ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت.

او در مرحله بعدی با ورزشکاری از نپال پیکار کرد و با برتری مقابل آن به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان