Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:24:50 GMT

قتل راننده سرویس علوم پزشکی شیراز

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۷۸۷۴

قتل راننده سرویس علوم پزشکی شیراز

ایسنا/فارس معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، خبر به قتل رسیدن راننده سرویس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را تائید کرد.

سرهنگ کاووس محمدی شامگاه چهارشنبه ۶ مرداد به خبرنگاران گفت: عصر امروز راننده ۳۳ ساله خودروی  در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسط ۲ نفر ناشناس به قتل رسید.

محمدی توضیح داد: بعد از گزارش وقوع یک قتل در محله معالی‌آباد شیراز، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموران با توجه به اظهارات اهالی محل و براساس بررسی‌های اولیه میدانی، مطلع شدند که مقتول راننده سرویس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده و توسط افراد ناشناس به قتل رسیده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با یادآوری اینکه قاتل یا قاتلان، متواری هستند، از اجرای طرح مهار برای شناسایی و دستگیری آنان خبر داد.

محمدی با بیان اینکه جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شده است، گفت: علت قتل در دست بررسی است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد که پلیس در مواجهه قانونی با اخلالگران نظم و امنیت، اغماض نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس