Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای کمیته استیناف اعلام شد و باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان پول به بیرانوند شد.

رای پرونده علیرضا بیرانوند در خصوص باشگاه پرسپولیس اعلام شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از بررسی پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس به مدت پنج فصل، دو متمم موجود و شروط (قهرمانی در لیگ، کسب سهمیه) برای فصل‌های ۹۶-۹۵ ، ۹۷-۹۶ ، ۹۸-۹۷ و ۹۹-۹۸ پس از بررسی ادعای خواهان پرونده (علیرضا بیرانوند) از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به مستندات ارائه شده به ویژه نظریه کارشناسی رسمی دادگستری، باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به پرداخت مبلغ بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال به عنوان اصل خواسته و مبلغ پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال به عنوان هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه درخواست بیست و شش میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون و پانصد هزار ریالی بیرانوند مردود اعلام شد.

رای صادره مستند به بند ۲ ماده ۱۴ آیین نامه دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)