Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۶ مردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاتل و همدستش روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل و همدستش در کمتر از ۶ ساعت دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای کورده لارستان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که ۲ نفر با فردی ۳۵ ساله درگیر و با ضربات سلاح سرد او را به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند هر ۲ ضارب ۲۷ و ۳۱ ساله را در کمتر از ۶ ساعت در اطراف کوه‌های روستای کورده شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی و کنترل نکردن خشم اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در ممسنی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

دپوی کالای قاچاق میلیاردی در کوه چنار لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از کشف کالای قاچاق دپو شده به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان کوه چنار خبر داد.

سرهنگ لطف الله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار بیان کرد: مأموران انتظامی کوه چنار با اقدامات اطلاعاتی از دپو کالای قاچاق دریک باب منزل مسکونی در این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن تعداد ۱۳۶ ثوب کاپشن بچه گانه خارجی، ۴ طاقه بزرگ پارچه، ۱۱۱ جفت انواع کفش و دمپایی خارجی، ۴۲۰ ثوب لباس زنانه خارجی، ۳۸۹ عدد کاور آیفون، ۳۲۴ عدد برچسب تزئینی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش کالای قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی مراتب را دراسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

افزایش ۲۴۳ درصدی کشفیات موادمخدر در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از افزایش ۲۴۳ درصدی کشف انواع مواد مخدر طی ۴ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر مرودشت با مشارکت سایر یگان‌های انتظامی از ابتدای سال جاری ۳۰۱ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کردند، که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشدی ۲۴۳ درصدی برخوردار بوده است.

او با اشاره به این که در این زمینه ۱۷۸ قاچاقچی و توزیع کننده موادمخدر در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: برقراری آرامش و ارتقای احساس امنیت مهمترین خواسته شهروندان از پلیس است پس بایستی با برخوردی مناسب با مردم در جهت ایجاد نظم و امنیت قدم برداریم.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: پلیس با به کارگیری همه توان خود در راستای انجام ماموریت‌ها با اشراف اطلاعاتی در کشف سرقت، موادمخدر، قاچاق کالا و دیگر جرائم تلاش می‌کند.

سارق درون خودرو با ۱۶ فقره سرقت در دام پلیس

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری سارق قطعات و لوازم خودرو و کشف ۱۶ فقره سرقت در شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت‌های شبانه روزی و دنبال کردن سرنخ ها، موفق به شناسایی فرد سارق شدند و با هماهنگی مراجع قضائی بلافاصله وی را دستگیر کردند.

سرهنگ نوشاد ادامه داد: مامورین در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده از این سارق حرفه ای، موفق به کشف ۱۶ فقره سرقت درون خودرو شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، بار دیگر به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند تا مجرمان نتوانند به نیت شوم خود برسند.

سارقان سابقه دار با ۲۶ فقره سرقت در کازرون دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار با ۲۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و بی وقفه موفق شدند ۲ نفر سارق را در این رابطه شناسایی کنند، افزود: با سرعت عمل کارآگاهان هر ۲ سارق دستگیر و به مقر پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۲۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر کازرون اعتراف کردند، یاد آور شد: هر دو متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کازرون در پایان از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این وسیله نقلیه مقادیری البسه زنانه، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی که همگی خارجی و فاقد مدارک قانونی بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

دستبند قانون بر دستان سارق به عنف در فسا

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری سارق به عنف منزل مسکونی در شهرستان فسا خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: در پی وقوع سرقت به عنف طلاجات از منزل یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار افسران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات تخصصی و تحقیقات فنی، کارآگاهان پلیس موفق به شناسایی سارق سابقه دار شده و در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

سرهنگ قسام گفت: متهم در بازجویی فنی افسران و در مواجهه با ادله پلیس به سرقت به عنف طلاجات منزل اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی فسا تصریح کرد: با دستور قضائی، تحقیقات تکمیلی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا دستگیری قاتل حوادث و انتظامی فقره سرقت از اماکن خصوصی فرمانده انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی لارستان کارآگاهان پلیس آگاهی پلیس آگاهی قرار گرفت شهرستان کوه چنار روانه زندان شد دستگیری سارق فقره سرقت دستور کار میلیون ریال مراجع قضائی کالای قاچاق پی وقوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در سنندج
  • غافل گیری سارق اماکن خصوصی توسط پلیس در مرزداران
  • دستگیری سارق سابقه دار غیر بومی و کشف ۳ خودروی سرقتی