Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اجرای عملیات بهینه سازی و نوسازی شبکه، تلفن ثابت برخی مشترکان در مرکز چمران شهراهواز دچار اختلال می‌شود.

به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان و با هدف جلب رضایت مشترکان، عملیات رفع خرابی، نوسازی و بهینه سازی شبکه تلفن ثابت در مرکز چمران از روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع این عملیات، شبکه تلفن ثابت و adsl مشترکان واقع در خیابان ۱۶ الی ۱۹ غربی کیان آباد حد فاصل ۳۰متری تا زنجیره‌ای به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال و یا قطعی احتمالی خواهد شد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن ثابت اختلال تلفن تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به سیاست‌های کلان شرکت آب و فاضلاب استان البرز در راستای کاهش هدر رفت و تلفات آب و تأمین آب شرب پایدار، عملیات اصلاح و بازسازی ۵ هزار و ۴۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای نویز از توابع طالقان آغاز شده است.

وی افزود: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از محل تأمین اعتبارات استانی به منظور بهبود خدمات رسانی به روستاییان آغاز شده است. در راستای مدیریت تقاضا، نوسازی زیرساخت و تجهیزات شبکه آبرسانی و انشعابات فرسوده در سطح استان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفته است.

شایان ذکر است روستای نویز طالقان دارای ۳۰۰ اشتراک و میانگین عمر زیرساخت و تأسیسات شبکه روستا بیش از ۴۰ سال است که با تحقق این مهم شبکه و انشعابات فرسوده موجود اصلاح و نوسازی می‌شود.

کد خبر 6084492

دیگر خبرها

  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • تلفن ثابت سازمانی
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • چرا سخت و خسته از خواب بیدار می شوید ؟
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ های راهنمایی شهر تهران
  • نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران