Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی  به مساحت ۳۹۱ هکتار مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

رازانی اظهار کرد: بررسی منطقه ویژه لرستان (ازنا) از جمله مواردی بود که در دستور کار روز گذشته کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی کشور قرار داشت که بر اساس مصوبه این کارگروه، طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لرستان به مساحت ۳۹۱ هکتار مورد تائید و تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد که از این پس جزئی از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان محسوب می‌شود، ۵۰ هکتار است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طرح توسعه، به مساحت حدود یکهزار هکتار خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ۱۴۰۰، سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است، بنابراین اینگونه اقدامات جهت حمایت از فعالان اقتصادی و صنعتگران استان است تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش لرستان باشیم.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران گفت: در بین هفت منطقه جدید آزادی که در کشور فعالیتشان آغاز شده منطقه آزاد مهران مطالعات طرح جامع آن بعنوان اولین منطقه به شورای پژوهشی دبیرخانه مناطق آزاد کشور ارسال شده و در اردیبهشت ماه این شورا برگزار می شود.

رحیمی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا خرداد ماه این طرح جامع در شورای عالی به تصویب برسد و بعنوان یکی از فرآیند های لازم برای فعالیت رسمی منطقه آزاد انجام شود.

وی به تامین زیرساخت های این منطقه آزاد اشاره کرد و یادآور شد: با بخش خصوصی جلسه ای برگزار شده که قسمتی از کار را از طریق بخش خصوصی انجام دهیم.

رحیمی از اقدامات انجام شده برای جذب سرمایه گذار در این منطقه آزاد تجاری خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایی که شاهد آن خواهیم بود حضور هلدینگ خلیج فارس و ایجاد پارک پلی‌پروپیلن است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • پیش بینی ذخیره سازی بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • مبارزه با بیماری «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از اراضی لرستان
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است