Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:57:15 GMT

ترافیک در محور چالوس نیمه‌سنگین است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۴۰۵

ترافیک در محور چالوس نیمه‌سنگین است

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال در محدوده‌های سیاه بیشه، ولی آباد و هزارچم نیمه‌سنگین است.

وی بیان کرد: ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل پل کلاک تا پل فردیس و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمالشهر سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال و محور کرج - چالوس تصریح کرد: تمامی محورهای استان بدون مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به ترافیک روان در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان متذکر شد: در دیگر محورهای استان ترافیک روان گزارش شده است.

کد خبر 5268161

منبع: مهر

کلیدواژه: چالوس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان اردبیل ایلام شیوع کرونا واکسیناسیون عکس استانها مجلس شورای اسلامی خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان و عادی در جاده چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد در کلیه مسیرهای استان از جمله جاده چالوس روان بوده و رویداد ترافیکی خاصی وجود ندارد. - اخبار استانها -

علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ‌در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج‌ اظهار داشت: تمام مسیرها‌ و جاده‌های استان البرز از جمله جاده چالوس باز بوده و تردد در آن عادی گزارش شده است.

وی افزود: بررسی دوربین‌های نظارت ‌تصویری مستقر در راه‌های البرز نشان می‌دهد بارندگی در تمام محورهای مواصلاتی استان قطع شده و در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است و هیچ مسیری بسته نیست.

این مسئول ابراز کرد: در حال حاضر تنها در آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین در محدوده مهرویلا با کندی تردد مواجه هستیم و از مردم درخواست می‌شود قبل از آغاز سفر از وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلع شوند.

سرهنگ کرمی فرمانده پلیس راه استان البرز نیز با اعلام اینکه تمام مسیرهای استان باز است نسبت به تردد موتورسیکلت در جاده چالوس هشدار داد.

وی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روزهای تعطیل تردد موتورسیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: در این شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد .

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج ـ چالوس جلوگیری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور