Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی کرمی رئیس منطقه پنج بازرسی کل کشور و مدیرکل بازرسی استان آذربایجان شرقی در نشست آموزشی اعضای شورا‌های اسلامی شهرستان مراغه و برخی از شهرستان‌های همجواگفت:بازرسی کشور سازمان و دستگاهی نظارتی و ضد فساد اداری است که زیر نظر قوه قضائیه فعالیت می‌کند و بررسی عملکرد امور شهرداری‌ها یکی از اولویت‌های آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: رویکرد این سازمان پیشگیرانه است و خود را در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌دانیم تا اهداف آن‌ها محقق شود.

او تاکید کرد: در بحث برخورد با فساد جدی هستیم و با مخلان برابر قانون برخورد می‌کنیم.

رئیس منطقه پنج بازرسی کل کشور و مدیرکل بازرسی استان آذربایجان شرقی توصیه‌هایی به منتخبان شورا‌های اسلامی حاضر در جلسه کرد و گفت: عدم دخالت در عزل و نصب، برقراری تعامل و ایجاد ارتباط با مسئولان شهرستانی و فراهم سازی زمینه برای فعالیت شهردار از جمله مواردی است که باید در دستور کار منتخبان مردم در شورا‌ها قرار گیرد.

کرمی اضافه کرد: همچنین شورا‌های اسلامی باید با ایجاد درآمد پایدار شهری و جذب سرمایه‌گذار به فکر توسعه شهر باشند.

او شهرداری‌ها را مظهر اقتدار نظام دانست و گفت: لازمه اقتدار اجرای اصل قانون است و باید درآمد شهری در خدمت توسعه شهری قرار گیرد و نباید این درآمد در اختیار و صرف برخی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باشد.

او با انتقاد از جذب نیرو‌های انسانی ناکارآمد در شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: شورا‌های اسلامی به موضوع جذب نیروی انسانی در شهرداری‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند و استفاده از ظرفیت نیرو‌های متخصص را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی قوه قضاییه شورا های اسلامی شهرداری ها شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات شهرداری پایتخت زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در جلسه امروز شورای شهر تهران ، عضو شورا در تذکری خواستار ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری پایتخت در بخش‌های مختلف به شورا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • اقدامات شهرداری پایتخت زیر ذره بین شورا
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • معرفی اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳