Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@17:42:51 GMT

کشف ۳کیلو هروئین بلعیده شده در شهرری +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۴۵۴

کشف ۳کیلو هروئین بلعیده شده در شهرری +فیلم

‍‍‍‍‍‍

فرمانده شهرستان ری از دستگیری اعضای باند ۵ نفره قاچاقچیان مواد مخدر که با بلعیدن مواد مخدر آن را به شهرستان ری انتقال می‌دادند، خبر داد و گفت: در این رابطه ۳ کیلو هروئین بلعیده شده کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوست علی جلیلیان، گفت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد اعضای یک باند ۵ نفره سوداگران مرگ، با سفر به استان‌های شرقی کشور و تهیه مواد مخدر، آن‌ها را با بلعیدن به شهرستان ری انتقال می‌دهند و سپس به توزیع و خرده فروشی آن می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی به دست آمد متهمان به تازگی به استان مرزی کشور سفر و در حال مراجعت به شهرستان ری می‌باشند که در مراقبت‌های ویژه پلیسی، خودروی متهمان در جاده قدیم "حسن آباد" شناسایی و در یک عملیات پلیسی متوقف شد.

فرمانده شهرستان ری با بیان این که هر ۵ تن اعضای این باند دستگیر و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند، افزود: پس از ارائه خدمات درمانی از معده این افراد ۳ کیلو "هروئین" بلعیده شده کشف و متهمان پس از ترخیص از بیمارستان و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با بلای خانمان سوز اعتیاد و قاچاقچیان موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو مواد مخدر نیروی انتظامی اخبار حوادث شهرستان ری هروئین شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲