Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@15:09:51 GMT

سوریه توان شکست دشمن در جنگ اقتصادی را دارد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۴۸۶

سوریه توان شکست دشمن در جنگ اقتصادی را دارد

به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، حمود صباغ در نشست خبری با همتای ایرانی خود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آنچه ایران و سوریه را با هم پیوند می‌دهد یک روابط عادی نیست، تاکید کرد: این روابط یک روابط بسیار گسترده و عمیق است که با آمیخته شدن خون پاک شهدا به وجود آمده است و هرچند دو کشور به لحاظ جغرافیایی از یکدیگر دور هستند، اما ما راه مشترکی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ما در جنگ اخیر با تروریست‌ها و صهیونیست و استکبار جهانی نشان دادیم که قدرتمندیم و می‌توانیم در دل دشمنان ترس ایجاد کنیم و آن‌ها را به عقب برانیم، گفت: ما حتی در جنگ اقتصادی نیز این قدرت را داریم که بتوانیم مقابله کرده و آن‌ها را شکست دهیم.

رییس مجلس سوریه افزود: ما در راه حق قدم برمی داریم و امیدوار به نصر و کمک‌های الهی هستیم و می‌دانیم که تنها گزینه و سرنوشت محتوم همه ما پیروزی است ان شاءالله.

صباغ، سفر رییس مجلس شورای اسلامی به سوریه در شرایط زمانی کنونی را بسیار مهم و ویژه توصیف و تاکید کرد: ما برای سازماندهی و تقویت روابط پارلمانی دو کشور آمادگی داریم و امیدواریم بتوانیم از طریق هماهنگی‌ها به ارتقاء روابط اقتصادی دو کشور کمک کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان نیز در این نشست خبری با بیان اینکه این سفر در زمان خاصی انجام می‌شود و در دورانی که مردم شجاع و دولت سوریه بعد از یک دهه مبارزه و جنگ علیه تروریست‌ها امروز با افتخار در امنیت زندگی کرده و به پیروزی رسیده اند، گفت: مردم سوریه با شرکت در انتخابات سرنوشت ساز و مشارکت بسیار خوب خود، اعتماد مجددشان به آقای بشار اسد را نشان دادند.

قالیباف با اشاره به شرایط جدید منطقه و بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها با جنگ اقتصادی و فشار بر مردم نتوانستند به اهداف خود برسند، تاکید کرد: آن‌ها جنگ دیگری را آغاز کردند که یک جنگ اقتصادی علیه مردم و به خصوص کشور‌های محور مقاومت است و امروز همه وظیفه داریم که مهم‌ترین و با اولویت‌ترین کار ممکن را توسعه روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی قرار دهیم.

وی با تاکید مجدد بر اینکه در یک شرایط حساس قرار گرفته ایم که دشمنان فشار جنگ اقتصادی را بر کشور‌ها افزایش داده اند، گفت: امروز زمان آن است که ارتباطات اقتصادی و تجاری بین دولت‌ها و به خصوص بین بازرگانان، صنعتگران و فعالان اقتصادی بخش کشاورزی و نیز حوزه‌های دیگر اقتصادی در بخش‌های خصوصی دو کشور فعال و توسعه یابد.

رییس مجلس با اشاره به دیدار خود با بشار اسد رییس جمهوری سوریه نیز تاکید کرد: در این دیدار مطمئن شدم که این اراده در دولت و ملت سوریه نیز وجود دارد تا بتوانیم همکاری‌های تجاری و ارتباطات اقتصادی بین دو کشور را افزایش دهیم و امیدوارم در آینده این همکاری‌ها ارتقاء یابد.

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، روح‌الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه و کمیسیون آموزش، مهدی شریفیان عضو کمیسیون اجتماعی، روح الله نجابت عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و حسین امیرعبداللهیان مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی از جمله اعضای هیات ایرانی در سفر به سوریه هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی رییس مجلس بشار اسد سوریه جنگ اقتصادی المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی جنگ اقتصادی رییس مجلس دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد مخبر» معاون اول رییس‌جمهور در حکمی «سید محمود حسینی‌پور» را به عنوان «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد. متن حکم مخبر به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی‌پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

بر اساس این گزارش، پیش از این سردار «محمدرضا یزدی» ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده داشت که به تازگی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی عهده دار مسوولیت شده است.

گفتنی است؛ سیدمحمود حسینی‌پور که از آبان ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسوولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از ۲۵ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نایل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است. معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های رئیس جدید دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

کد خبر 6084602

دیگر خبرها

  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • ناراحتی‌ها از تقویت مناسبات ایران و پاکستان اهمیتی ندارد
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد