Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز شامگاه چهارشنبه در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه ناحیه امام هادی (ع) استان البرز که در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: سپاه و بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه خود می داند که در هر عرصه ای مردم ایران دچار مشکلی می شوند از جمله در فراگیری ویروس منحوس کرونا، پای کار بیاید و مشکل مردم را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار پاسدار علیرضا حیدرنیا افزود: در مراحل گذشته رزمایش مواسات و همدلی سپاه با کمک نهادهای همکار و خیران وارد صحنه شد و اتفاقات بسیار زیبایی را رقم زد و در آینده نیز سپاه با این قوت در کنار مردم خواهد بود و در موضوعات مختلف از جمله در تهیه بسته های معیشتی بهداشتی تهیه جهیزیه و غذای گرم فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت: کمک های مومنانه یک روند مستمری است و اجرای این رزمایش ها به منظور نمایش اقدامات و فعالیت های سپاه و بسیج است.

حیدرنیا در ادامه به ارایه عملکرد سپاه استان و بسیج سازندگی از ابتدای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا کنون اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح که از آذرماه سال گذشته آغاز شده، ۳۱۱ هزار و ۷۹۸ بسته معیشتی، ۱۷ هزار عدد کارت هدیه، یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۸۶۰ پرس غذای گرم و ۹۵۳ سری جهیزیه تهیه و توزیع شده است.

وی اظهار داشت: آزادسازی ۲۵۲ زندانی جرایم غیرعمد، قربانی کردن ۸۵۰ راس گوسفند، توزیع ۳۴ هزار و ۶۲۳ بسته لوازم التحریر، ۶ هزار و ۴۵۰ دست پوشاک، انجام ۴۸ ازدواج آسان، اجرای ۴۸۰ اردوی جهادی، پخت و توزیع ۱۲۵ هزار قرص نان، راه اندازی ۵۰ کارگاه اشتغالزایی و توزیع یک میلیون ۲۹ هزار و ۹۷۹ بسته بهداشتی از دیگر اقدامات طرح شهید سلیمانی می باشد.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: در چهاردهمین رزمایش کمک های مومنانه علاوه بر توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی، ۶۱۰ کارت هدیه، ۱۹۶ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم، ۵۲ سری جهیزیه، نذر ۳۳۱ راس گوسفند قربانی، توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر، توزیع ۲ هزار و ۵۷۰ دست پوشاک و توزیع ۱۰ هزار قرص نان انجام شده است.

وی افزود: دستگاه های همکار با سپاه و بسیج در اجرای رزمایش کمک های مومنانه کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان زندان ها، آستان قدس رضوی، شهرداری کرج، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی می باشند.

در چهاردهمین رزمایش مواسات و همدلی ۷۰۰ بسته معیشتی عصر روز چهارشنبه از آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) در بین نیازمندان توزیع شد.

برچسب‌ها لوازم التحریر سازمان بسیج سازندگی رزمايش همدلی بسته معیشتی استان البرز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لوازم التحریر سازمان بسیج سازندگی رزمايش لوازم التحریر سازمان بسیج سازندگی رزمايش همدلی بسته معیشتی استان البرز کمک های مومنانه استان البرز بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مرکز مستقل بسیج اروندکنار امروز در آیینی آغاز به کار کرد و نخستین فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان معرفی شد. 
اروندکنار پیش از این پایگاه بسیج داشت.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه اقدام به موقع و رشادتمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه هوافضای سپاه پاسداران موجب خرسندی ملت ایران شد گفت: امروز دغدغه‌ی بسیاری از مردم در گوشه و کنار دنیا اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است که در عصر کنونی و دنیای مدعی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
سردار حسن شاهوارپور با اشاره به اینکه ریاکاران اروپایی و آمریکایی مسبب اصلی جنایات بر علیه مردم غزه هستند افزود: ۶ ماه است که ملت فلسطین زیر بمب و خمپاره به شهادت می‌رسند و هیچ کدام از دولت‌های اروپایی آن را محکوم نکرده اند.
وی  با بیان اینکه رژیم جعلی و صهیونیستی بلاخره نابود می شود و محکوم به فروپاشی است ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مقاومت می کنند و پیروز میدان خواهند بود.
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین به نگرانی مسلمان و غیر مسلمانان و حمایت آنان از مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز همه آزادی خواهان دنیا طرفدار مظلومیت فلسطین هستند چرا که مردم مظلوم نوار غزه سالهاست برای احقاق حقوق خود در حال مقاومت هستند.
او افزود: ما در جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزات اسکتبار جهانی ایستاده ایم همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس مقابل بعثی‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم نیز پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند.
سردار شاهوار پور در ادامه اروندکنار را پیشانی مرز‌های آبی و خشکی کشور دانست و گفت: اروندکنار آخرین پایگاه زمینی ما در منطقه جنوب غرب هست که مردمی مرزدار و ولایتمدار دارد و ما باید به این منطقه رونق دهیم و فضای اشتغال بیشتری فراهم شود، اینجا منطقه ای پر از نعمت‌های خدادادی است که باید سازوکار حاکمیتی در این منطقه فعال شود تا شاهد مهاجرت مردم نباشیم.
در پایان این مراسم سروان سید محمدحسین معمر، به عنوان فرمانده مرکز بسیج اروندکنار معرفی شد.
او سابقه ۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان بوده است.

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه/ضربه دردناک به نیروی هوایی روسها
  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل