Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:42:19 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۵۳۵

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- مسجد حضرت امام صادق (ع) در محدوده حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افتتاح شد. شهردار منطقه ثامن گفت: این مسجد در زمینی به مساحت ۵۳۵ مترمربع ساخته شده که دارای بخشهایی از جمله شبستان اصلی مسجد، محل اقامه نماز بانوان، خانه عالم و سالن اجتماعات می‌باشد. سید فرهاد حجازی افزود: این مسجد دارای یک سوئیت ۱۲۰ متر مربعی به عنوان خانه عالم و یک سوئیت ۶۰ مترمربعی به عنوان خانه خادم، مجهز به دو دستگاه آسانسور نفربر و باربر جهت تسهیل تردد نمازگزاران به ویژه معلولان و جانبازان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنای قبلی و قدیمی مسجد در مسیر احداث بولوار رضوان حد فاصل خیابان شهید محسن کاشانی و بولوار شارستان طبق توافق با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و با اخذ مجوز شرعی و قانونی تخریب شده بود، لذا زمین مسجد توسط شهرداری منطقه ثامن در یکی از بهترین نقاط حاشیه بولوار جدید رضوان به عنوان معوض در اختیار واقف مسجد امام صادق (ع) قرار گرفت و با هزینه ١٤٠ میلیارد ریال توسط وی ساخته شد.

سبزوار- مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: حریق منزل مسکونی در خیابان حکمت این شهر سه مصدوم به جا گذاشت. محمد همتی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با اعلام آتش سوزی این منزل مسکونی ماموران آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند. وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است ادامه داد: ماموران آتش نشانی پس از مهار و اطفای حریق، سه مصدوم حادثه را برای اعزام به بیمارستان تحویل نیروهای اورژانس دادند.

مشهد- سامانه بیماریار در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک و با هدف تکریم بیمار و همچنین افزایش کیفیت خدمات درمانی زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رونمایی شد. سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه گفت: با راه اندازی مرحله نخست سامانه بیماریار که با همکاری معاونت درمان دانشگاه، توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات طراحی و تولید شده صرفه جویی قابل توجهی از محل حذف برگه های چاپ پاسخ آزمایش بیماران انجام خواهد شد. دکتر محمد وجدانی افزود: سامانه بیماریار به مراجعه کنندگان مراکز درمانی این امکان را می‌دهد که دسترسی آنلاین به اطلاعات پرونده الکترونیک خود (که قبلا از طریق تحویل DVD یا چاپ برگه های پرونده داشته‌اند) داشته باشند، همچنین امکان بارگذاری فایلهای آموزشی نامحدود برای هر گروه از بیماران خاص از جمله خدمات ویژه این سامانه است که  به بیماران در موضوع مراقبت های بهداشتی کمک شایانی می‌کند.

برچسب‌ها آتش نشانی مسجد مشهد شهرداری سبزوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی مسجد مشهد آتش نشانی مسجد مشهد شهرداری سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرستان زاوه با اعلام افزایش میزان جوجه ریزی به بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه گفت: شهرستان زاوه در استان خراسان رضوی پس از شهرستان‌های سبزوار و تربت جام رتبه‌ی سوم جوجه ریزی استان را دارا است.
محمد پیروی افزود: علی‌رغم حذف بخش زیادی از یارانه‌های دولتی، سهم بخش خصوصی دراین بخش بیشتر شده وبا حمایت بهره برداران مرغدار از طریق پیگیری راه اندازی واحد‌های راکد وکمک به توسعه واحد‌های مرغداری اقتصادی نیمه فعال شهرستان زمینه برای بهبود وضعیت جوجه ریزی فراهم گشته است. 
وی گفت: شهرستان زاوه در استان خراسان رضوی پس از شهرستان‌های سبزوار وتربت جام رتبه سوم جوجه ریزی استان را دارا می‌باشد وبهبود مکانیزاسیون در بخش مذکور در اولویت برنامه ریزی جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان