Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- واتس‌پ به تازگی قابلیت جدیدی را برای تماس‌های گروهی در نظر گرفته است که کاربر با استفاده از آن هر زمان که بخواهد می‌تواند به تماس گروهی دعوت شده وارد یا از آن خارج شود. واتس اپ به تازگی قابلیت جدیدی را برای تماس‌های گروهی در نظر گرفته است که کاربر با استفاده از آن هر زمان که بخواهد می‌تواند به تماس  گروهی دعوت شده وارد یا از آن خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، تماس‌های گروهی واتس اپی به زودی قابلیت هایی شبیه به تماس‌های زوم و سایر پلتفرم‌های رایگان چت را دریافت خواهد کرد. این کمپانی به تازگی قابلیتی را به تماس‌های گروهی واتس اپ افزوده است که کاربر با استفاده از آن به جای ماندن در تماس از آغاز تا انتها می‌تواند در حین انجام یک تماس گروهی نیز به آن بپیوندد.
 
به این ترتیب اگر کاربر تماس‌های گروهی واتس اپ هستید می‌توانید هر زمان که بخواهید از تماسی که از ابتدا به عنوان یک عضو به آن دعوت شده اید خارج شده و هر وقت که دوباره فرصت داشتید به ان برگردید. همانطور که گفته شد لازمه استفاده از این قابلیت این است که از ابتدا به تماس گروهی مورد نظر دعوت شده باشید.

 
علاوه بر این به تازگی برای چت‌های گروهی در واتس اپ صفحه‌ای برای نمایش اطلاعات تماس در نظر گرفته شده است که در آن اطلاعات اشخاص شرکت کننده در تماس و کسانی که به این تماس دعوت شده اند مشاهده می‌شود. همچنین اگر کاربری در حین دعوت شدن به انجام تماس دکمه ignore را زده باشد، همچنان این امکان را دارد که در آینده به همان تماس بپیوندد.
 
در اخر لازم به ذکر است که آمار نشان داده است که اگرچه به پایان همه گیری کرونا در دنیا نزدیک می‌شویم اما تماس‌های تصویری و سرویس‌های ارائه دهنده این خدمات همچنان جایگاه خود را در میان مردم حفظ کرده و توانسته اند فرهنگ استفاده از این قابلیت را جا بیندازند.
 
واتس‌اپ نیز پی برده است که برخی از افراد همیشه عادات مختلفی درباره تماس‌های ویدیویی داشته اند و برخی از آنها ترجیح می‌دادند که چت‌های ویدیویی را برای انجام کارهای مهم‌تر ترک کرده و هر زمان که مایل باشند دوباره به آن برگردند. به همین خاطر نیز این قابلیت را به نرم‌افزار محبوب خود افزوده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تماس تصویری واتس اپ تماس های گروهی دعوت شده واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امشب، ۵ اردیبهشت با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی، همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره ای از محدوده‌ رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی