Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم ناگهانی مجلس درباره طرح صیانت از فضای مجازی و ساماندهی شبکه های اجتماعی با اعتراض شدید و خشم کاربران فضای مجازی و مردم روبه رو شده است. 

به گزارش فرارو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس، درخواست عده ای از نمایندگان به منظور بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی را بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی بررسی کرده و در نهایت با ۱۲۱ رای با بررسی این طرح در کمیسیون مشترک طبق اصل هشتاد و پنج موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهاجرت گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که پس از پایان تعطیلات نوروز در اولین جلسه کمیسیون اجتماعی جزئیات لایحه افزایش تعطیلات پایان هفته و کاهش ساعت کاری کارکنان را مجدد بررسی خواهیم کرد. - اخبار سیاسی -

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه کاهش ساعت کاری کارکنان و افزایش تعطیلات پایان هفته، گفت: رسیدگی به لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته در دستورکار نمایندگان در جلسه روز (یکشنبه 20 اسفند ماه) قرار داشت که نمایندگان در این جلسه پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات لایحه مذکور با اکثریت آرا موافقت کردند.

وی افزود: با نظر رئیس مجلس این لایحه دو شوری شد یعنی اینکه  برای بررسی جزئیات مجدداً به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی درباره جزئیات این لایحه ، گفت: این لایحه مربوط به افزایش تعطیلات پایان هفته به 2 روز و همچنین کاهش ساعت کاری کارکنان از 44 ساعت به 40 ساعت در هفته و همچنین مسئله مربوط به دو روز تعطیلی یعنی پنج‌شنبه و جمعه یا جمعه و شنبه است.

گودرزی بیان کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی با توجه به اهمیت موضوع پس از پایان تعطیلات نوروز در اولین جلسه مجدداً جزییات لایحه مذکور را بررسی کرده و گزارش نهایی جهت بررسی در جلسه علنی به هیئت رئیسه ارائه می‌شود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • پر تکرارترین سوالاتی که درباره سلامتی در گوگل جستجو شده چیست؟
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • حرف‌های تلخ ستاره ملی‌پوش؛ در گوگل در مورد مرگ جستجو می‌کردم!
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس