Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو ملی‌پوش دوومیدانی ایران از فردا (جمعه) رقابت خود در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را آغاز خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هشتمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو در حالی فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد که دو ملی‌پوش دوومیدانی ایران باید تلاش خود برای حضور در فینال را آغاز کنند.

در ماده پرتاب دیسک مردان، احسان حدادی کار خود را از ساعت 5:15 به وقت تهران و در گروه A آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیل استال از سوئد نفر اول رنکینگ جهانی، آندریوس گادزیدیس نفر 4 رنکینگ دنیا از لیتوانی، پیوتر مالاچوفسکی از لهستان، لوکاس ویسهادینگر از اتریش از جمله مهمترین رقبای حدادی در این گروه هستند.

رقابت‌های پرتاب دیسک در 2 گروه 16 نفری انجام می‌شود و 12 نفر از کسانی که بالاتر از 66 متر پرتاب کنند و یا بهترین رکورد را داشته باشند( در مجموع هر دو گروه)، گام به مرحه فینال می‌گذارند.  ضمن اینکه رقابت گروه B ساعت 6:50 روز پنج‌شنبه و فینال نیز ساعت 15:45 روز جمعه به انجام خواهد رسید.

فردا (پنج‌شنبه) همچنین رقابت دوی 100 متر بانوان نیز برگزار می‌شود؛ جایی که فرزانه فصیحی از کشورمان حضور دارد. فصیحی رقابت خود را در مرحله مقدماتی و از ساعت 4:37 به وقت تهران آغاز می‌کند و باید در گروه 2 با حریفانی از عربستان، نپال، کویت، گوام، چین تایپه، موناکو، مالزی و لائوس مسابقه بدهد. نفرات اول تا سوم هر گروه (3 گروه در مرحله مقدماتی) به همراه سریع‌ترین دونده در مجموع رکورد همه گروه‌ها راهی دور اول خواهند شد. فصیحی در صورت صعود به دور اول، از ساعت 7:45 رقابتش را انجام خواهد داد و تلاش می‌کند تا راهی نیمه نهایی شود.

المپیک 2020 توکیو| مثبت شدن تست کرونای ملی‌پوش دوومیدانی در آستانه اعزام به ژاپن

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احسان حدادی المپیک 2020 توکیو دوومیدانی المپیک 2020 توکیو احسان حدادی المپیک 2020 توکیو دوومیدانی المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2024  و همچنین نشست فنی این پیکارها‌ صبح امروز(سه‌‌شنبه - 4 اردیبهشت ماه) در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن 65- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و‌ نپال پیکار کند.

سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود. در وزن 75- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال از بنگلادش می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در ‌وزن 70- کیلوگرم، محسن محمد سیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند.

در وزن 75- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مراکش پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف نماینده ترکیه خواهد رفت.

علی خورشیدی در وزن 80- با المهدی سعیدی از مراکش دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت نپال و سنگال خواهد رفت. در وزن 85- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن 90- کیلوگرم‌، سید معین تقوی با یحیی عمر از اردن پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی‌ حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

38 کشور در این رویداد حضور دارند.

عربی:کار سختی برای سهمیه داریم/ تمرین با چینی‌ها بی‌نظیر است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟