Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@20:11:12 GMT

ترکیه کشیدن دیوارو افزایش نیروهای ویژه در مرز ایران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۰۱۴

به گزارش خبرگزاری آناتولی، استاندار وان روز سه‌شنبه به همراه برخی از مقام‌های نظامی و پلیس ترکیه از دیوارهای مدولار در حال ساخت در شهرستان چالدران وان بازدید کرد و با اشاره به اینکه این دیوار در طول مرز با ایران احداث خواهد شد، گفت: انتظار می‌رود تا پایان سال ۶۴ کیلومتر از این دیوار نصب شود. او گفت: ساخت دیوار ۲۹۵ کیلومتری‌ در مرز با ایران ظرف سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیلمز با بیان این که ساخت دیوار در مرز استان‌های ایغدیر و آغری به سرعت پایان یافت و اکنون در وان و حکاری روند احداث در حال انجام است، افزود: مهاجران در هوای مه‌آلود و در نقاطی که از دید خارج است به روستاهای ایران به روستاهای این مناطق می‌آیند. یگان‌ها بر این مناطق نظارت دارند و در بستر رودخانه‌ها تا حد امکان خندق حفر و سیم خاردار کشیده شده است.او اضافه کرد: پیش از این مرزهای‌مان با ایران از طریق برج‌های دیده‌بانی و پاسگاه‌ها محافظت صورت می‌گرفت و تنها سیستم فیزیکی‌مان سیم خاردار بود. اما از سال ۲۰۱۹ اقدامات جدی انجام شده و به مرور شاهد نتایج آن نیز هستیم. نیروهای‌مان تقویت شده و نیروهای کمکی نیز اعزام خواهند شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط یهودیان + فیلم

یهودیان ضدصهیونیسم در انگلیس پرچم این رژیم را در اعترض به ماه‌ها کشتار مردم فلسطین به آتش کشیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وقتی وعده صادق به اهالی غزه فرصت نفس کشیدن داد
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات گلستان طی امروز و فردا
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • افزایش قیمت مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت
  • به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط یهودیان + فیلم
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است