Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل همسر و خواهر همسر، اتفاقی بود که چند روز قبل شهر سنندج را به خون کشید.قاتل بعد از قتل همسر خود رگبار های مرگبار را به سمت خواهر زن خود هم روانه کرد.در اتفاقات مشابه قتل همسر در سنندج در یک سال اخیر بارها در شهرهای دیگر هم رخ داده است که قاتل بعد از قتل همسر خود،خانواده همسرش را هم به قتل رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریشه اکثر این اختلافات منجر به قتل همسر، اختلاف زن و شوهرش بوده که به خانواده ها ارتباطی نداشته است اما قاتل تنها به قتل همسر خود رضایت نداد و رگبار مرگ را بر سر بقیه اعضای خانواده هم نثار کرد!

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سوم مرداد ماه امسال صدای فریادهای بیان و سحر در محله حاجی آباد سنندج پیچید.بعد صدای شلیک اسلحه کلاشینکف و پس از آن هم بوی خون و صدای جیغ اهالی محل!

خودروی پرشیا سفید که اسماعیل در آن نشسته بود، با سرعت از محل جنایت دور شد و این آخرین سکانس از سناریوی زندگی مشترک اسماعیل و بیان بود که بعد از 22 سال خاطره های خوب و بود و سفره هایی که با هم سر آن نشستند؛این داستان رنگ خون گرفت.

در این جنایت زن جوان به نام بیان مرادی به همراه خواهرش با اصابت گلوله به قتل رسیدند.

برادر مقتولین در توضیح جزئیات این حادثه به خبرنگار رکنا گفت:«22 سال قبل بود که خواهرم با اسماعیل ازدواج کرد.اوایل زندگی آنها خوب بود اما این اواخر با هم اختلاف پیدا کرده بودند و سه چهار سالی می شد که اختلافات آنها شدید شده بود.اسماعیل خلافکار شده بود و کار فروش مواد مخدر و فروش اسلحه انجام می داد.خلق و خویش هر روز بدتر می شد تا جایی که سال گذشته هم وقتی با خانواده خودش بحثش شد،خانه پدری خود را به آتش کشید.»

او در ادامه گفت:«مدتی قبل بیان به همراه سه فرزندش به خانه پدری من آمد و گفت که دیگر نمی تواند به زندگی با اسماعیل ادامه دهد.او در خانه پردم راحت نبود و ما کمکش کردیم و برایش خانه ای اجاره کردیم.چند بار با اسماعیل صحبت کردم و به او گفتم مسالمت آمیز از بیان جدا شود.اسماعیل می گفت پسرم ماشین من را برده است.گفتم مشکل تو با پسر خودت به ما ربطی ندارد اما اگر بخواهی پول ماشین را به تو می دهم.»

دو خواهر سنندجی توسط داماد خشمگین به قتل رسیدند

اسماعیل از خانواده همسرش کینه بی اساسی به دل گرفته بود:«چند روز قبل زمانی که من در یک روستای نزدیک شهر بودم،اسماعیل سراغم آمد و آن روز هم اسلحه همراهش بود.شاید می خواست من را هم بکشد اما چون با همسایه مان که مامور آگاهی است مواجه شد،از آنجا دور شد.»

روز حادثه در ساعتی که اسماعیل می دانست بیان و خواهرش برای هواخوری مقابل خانه می آیند،سراغ آنها رفت:«اسماعیل با خودروی خواهرش که یک پرشیا سفید رنگ بود سراغ خواهرانم آمد.می خواست به من هم شلیک کند اما موفق نشد.»

شاهدان ماجرا گفته بودند که سحر خواهر بیان،در یک لحظه برای میانجیگری و منصرف کردن اسماعیل از شلیک،جلو آمد اما شوهر بیان به او هم شلیک کرد.سحر 26 ساله بود و یک دختر 4 ساله دارد:«بیان 37 سال داشت و سه فرزند دارد.دختران او به من می گویند که مادرمان در این سال ها فقط به خاطر اینکه شما ناراحت نشوید از مشکلاتش با پدرمان چیزی نگفته بود.»

قتل عام خانواده همسر در قتل های مشابه خواهران سنندجی

خشونت های خانگی منجر به قتل عام خانواده همسر؛ سریال تلخ و دردناکی است که مثل غده های سرطانی در هر گوشه از ایران سر باز می کند.در یک سال اخیر مواردی که یک مرد در پی اختلاف با همسر خود اقدام به قتل همسر و خانواده همسر خود کرده بود بارها تکرار شد و این تکرار تلخ زنگ خطری است که بی تفاوتی به آن مثل بی تفاوتی به یک بیماری مهلک کشنده می ماند!

سرطان باید درمان شود و زخم های عمیق ریشه ای که مثل گیاه رونده در رگ و ریشه جامعه در حال رشد است،همان سرطانی است که به جان خانواده ها افتاده است.

بهمن ماه سال 99،مرد کرمانشاهی که از مدتی قبل با همسر خود اختلاف داشت،در حالی که همراه وکیل خانم و برادر او برای رسیدگی قضایی به پرونده شکایت همسرش به دادگستری مراجعه کرده بودند،درست مقابل دادگستری هر سه نفر را به شلیک های مرگبار از پا در آورد.

جزئیات قتل عام مرد کرمانشاهی را در لینک زیر بخوانید

اولین فیلم از قتل عام کرمانشاه/شلیک ها به سر بود

مدتی بعد در اوایل فروردین امسال،داماد خشمگین اهوازی جان 8 نفر از اعضای خانواده همسرش را در پی اختلافات خانوادگی گرفت.

جزئیات قتل عام داماد خشمگین اهوازی را در لینک زیر بخوانید

انگیزه قتل عام مرد اهوازی چه بود؟

بعد از آن هم در گتوند خوزستان بار دیگر یک داماد عصبانی اقدام به قتل عام 4 عضو خانواده همسرش کرد.

جزئیات قتل عام داماد عصبانی در گتوند را در لینک زیر بخوانید

پشت پرده قتل عام چهار عضو خانواده در گتوند

نقطه تلاقی همه این پرونده ها اختلافات مالی است که در خانواده ها پررنگ می شود و طاقت افراد را طاق می کند.در شرایط بحرانی اقتصادی باید شیوه برخورد با بحران به خانواده ها آموزش داده شود تا چنین فجایع سریالی از گوشه و کنار سر باز نکند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قتل عام قتل همسر قتل عام خانوادگی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی جنجال های سحر قریشی حواشی سحر قریشی جواد عزتی در زخم کاری جواد عزتی شیلا خداداد الناز حبیبی بازیگر ایرانی الناز حبیبی خانواده همسرش خانواده همسر قتل همسر خانواده ها خانواده هم همسر خود قتل عام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نام جوان سنندجی (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد جوان اهل شهرستان سنندج را که در هفته جاری جان چهار نفر از همشهریان سنندجی را نجات دادند، گرامی می‌داریم که دوباره نام افراد فداکاری همچون دهقان فداکار (ریزعلی خواجوی) را در دل‌ها زنده کرد.

وی افزود: نام این جوان (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی رویدادی مهم‌تر از روز سنندج نداریم و این مطالبه اصلی شورای شهر از ادارات است و همه باید پای کار باشند.

رضایی اضافه کرد: شورای شهر نیز در این هفته از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همچون گذشته پای کار است.

وی گفت: از نظرات صاحب‌نظران و پیشکسوتان نیز باید در اجرای برنامه‌های هفته سنندج استفاده شود و بزرگان این شهر در این هفته مورد تقدیر قرار گیرند.

کد خبر 746950

دیگر خبرها

  • کینه صهیونیستی به روایت مصری
  • فداکاری جوان سنندجی برای جان بخشیدن به چهارنفر
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • این پدافند ضدهوایی ایران مشابه بوک روسی است/ عکس
  • حشاشین؛ کینه صهیونیستی به روایت مصری
  • خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • «سه‌خواهر» و «مجلس توبه نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» روی صحنه مولوی رفتند
  • جوان سنندجی جانش را فدای نجات همشهریان خود کرد