Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر قایقران المپیکی ایران گفت: رقابتی که داشتم واقعا رقابت در گروه مرگ بود و اگر می خواستم با سرعت بیشتر بروم انرژی برای مسابقه فردا نداشتم.

به گزارش ایمنا، نازنین ملایی امروز در پایان رقابت با حریفان خود در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های روئینگ تک نفره بانوان در جایگاه ششم ایستاد و از صعود به فینال A بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایقران المپیکی در مورد عملکرد خود در این بخش از مسابقات گفت: رقابت امروز به معنای واقعی رقابت مرگ بود، نفراتی در گروهم قرار داشتند که فردا باید در فینال A رقابت کنند و به طور حتم مدال طلا و نقره را کسب خواهند کرد.

وی ادامه داد: در جریان مسابقه کاملاً می‌توانم حس کنم که رقبای من در چه مرحله‌ای هستند. بعد از اینکه ٦٠٠ -٥٠٠ متر را پارو زدم متوجه شدم که رقیبانم خیلی قوی‌تر از من هستند چون اصلاً این رشته متعلق به آنها و کشورشان است که وارد کشور ما هم شده است.

این ملی پوش قایقرانی ایران با بیان اینکه اگر می‌خواستم با سرعت آنها پیش بروم برای فردا هیچ انرژی برایم باقی نمی‌ماند، گفت: می‌توانستم با سرعت و قدرت اول کارم را ادامه دهم اما می‌دانستم در نهایت قرار است همان پنجم یا ششم شوم. بهترین فکری که به ذهنم رسید این بود که مسابقه خوبی برگزار کنم و به گونه‌ای تا پایان خط بروم که برای فردا انرژی داشته باشم چون باید بدون فاصله و استراحت رقابت مرحله بعد را برگزار کنیم.

ملایی با یادآوری اینکه رقابت در فینال B روئینگ تک نفره بانوان برای کسب جایگاه هفتم تا دوازدهم است، گفت: رقابت در این مرحله به این امید برگزار می‌کنم که بتوانم رنکینگ دوازدهمی که در اختیار دارم را ارتقا دهم.

این قایقران المپیکی در پایان گفت: جایگاه ٢٥ در بخش بانوان و ٢٢ در مردان بهترین جایگاه‌هایی است که تاکنون توسط قایقرانان کشورمان در المپیک به دست آمده است، خدا رو شکر من توانستم در این دوره جایگاه ١٢ را به دست بیاورم و امیدوارم آن را بهبود بخشم.

منبع: ایسنا

کد خبر 510563

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نازنین ملایی المپیک المپیک توکیو قایقرانی المپیک 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۴ بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با ۹ امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • مروری بر چند خبر از گوشه و کنارآذربایجان غربی در ۶۰ ثانیه
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟