Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:47:19 GMT

۱۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۳۳۳

۱۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد

ایسنا/لرستان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در لرستان بیان کرد: امروز و در قالب رزمایش احسانه، ۱۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اهدا شد.

حامد ویسکرمی در حاشیه اهدای ۱۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند و طبخ ۴۰ هزار پرس غذا که در تالار افلاک خرم‌آباد برگزار شد با تبریک دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: امروز و در قالب رزمایش احسانه، ۱۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف ستاد اجرایی فرمان امام از اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند را توسعه، ترویج و تسهیل امر ازدواج جوانانی دانست که زمینه ازدواج را دارند ولی با توجه به شرایط کرونا و شرایط اقتصادی توانایی تأمین جهیزیه را ندارند.

ویسکرمی ادامه داد: در این رزمایش ۱۱۴ سری جهیزیه به ارزش ریالی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ۱۱۴ زوج نیازمند استان لرستان اهدا شد.

وی از اهدای ۳۵۰ سری جهیزیه از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در قالب رزمایش‌های مختلف طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و لزوم تسهیل امر ازدواج این روند از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان لرستان لرستان ستاد اجرایی فرمان امام ره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی

نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۴۵ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی یک زن زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این نیکوکار که مدیر عامل یکی از شرکت های تولید لبنیات در استان یزد است و تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام گفت: این مبلغ را به نیت خوشنودی خداوند متعال و شادی روح پدر مرحومم اهدا کردم و امیدوارم موجب شادی دل یک مادر زندانی و فرزندان او شود.

گفتنی است این نیکوکار در ماه مبارک رمضان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن