Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عراق اسپورت، تیم ملی فوتبال عراق بعد از اخراج کاتانچ هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده است.

کارلوس کی روش، سرمربی سابق ایران گزینه اصلی عراق برای جایگزینی کاتانچ است اما این مربی پرتغالی هنوز پاسخ نهایی خود را اعلام نکرده است.

عدنان درجال، وزیر ورزش و جوانان عراق گفت: تا فردا منتظر پاسخ کی روش خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر او پاسخ خود را اعلام نکند سراغ گزینه دیگر می رویم و تا شنبه هفته آینده رسما سرمربی جدید خود را اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 617472 برچسب‌ها عراق کارلوس کی‌روش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عراق کارلوس کی روش کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد

با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد.   به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، با انتخاب نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین، دولت نوزدهم در فلسطین آغاز به کار کرد.   مصطفی پس از این انتصاب، ترکیب وزرا کابینه تشکیلات خودگردان را که شامل ۲۲ وزیر بود، به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان ارائه کرد.   محمد مصطفی نخست وزیر جدید فلسطین، قرار است سمت وزیر خارجه این تشکیلات را نیز بر عهده داشته باشد.   محمود عباس ضمن ابراز اعتماد به کابینه پیشنهادی از سوی مصطفی، با صدور فرمانی تصویب تشکیل دولت جدید فلسطین را اعلام کرد.   محمد مصطفی اواخر اسفند از سوی محمود عباس مأمور تشکیل کابینه فلسطین شده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • وزیر خارجه عراق: فلسطینی‌ها هستند که باید سرنوشت خود را تعیین کنند
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • پاسخ تند سرمربی شگفتی‌ساز به یک شایعه