Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:42:20 GMT

تکمیل فهرست لژیونرهای السیلیه با جذب مدافع تونسی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۳۷۶

تکمیل فهرست لژیونرهای السیلیه با جذب مدافع تونسی

تیم رامین رضاییان با جذب مدافع تونسی فهرست لژیونرهایش را برای فصل جدید لیگ ستارگان قطر تکمیل کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، السیلیه پس از اعلام امضای قرارداد نسیم هنید مدافع تونسی آاِک یونان فهرست بازیکنان خارجی‌اش را برای فصل آینده تکمیل کرد.

نسیم هنید پس از توافق آاِک یونان و السیلیه یک فصل به صورت قرضی در تیم قطری بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد این بازیکن 24 ساله در محل اردوی السیلیه در تونس امضا شد.

الدحیل همچنین منتظر پاسخ نهایی الدحیل برای تمدید قرارداد انتقال قرضی مهند علی مهاجم عراقی است. الدحیل پیش از این با تمدید یک ساله حضور قرضی رامین رضاییان، مدافع ایرانی‌اش در السیلیه موافقت کرده است.

تیم السیلیه اردوی آماده‌سازی خود را در تونس برپا کرده است.

السیلیه با رضاییان به تونس رسید

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رامین رضاییان رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست

به گزارش ورزش سه، باشگاه الهلال در ماه جولای گذشته موافقت خود را با انتقال قرضی متئوس پریرا به کروزیرو اعلام کرد. حالا روزنامه عربستانی الریاضیه مدعی شده مسئولان باشگاه کروزیرو تایید کردند که پریرا می‌خواهد فصل آینده در این تیم برزیلی بماند.

به نقل از این روزنامه عربستانی، برونو والرو، مدیر رسانه‌ای باشگاه برزیلی می‌گوید که این بازیکن در کروزیرو خوشحال است و می‌خواهد ادامه دهد اما می‌داند که با الهلال قرارداد دارد و این موضوع باید با تایید باشگاه عربستانی اتفاق بیفتد.

مسئولان باشگاه برزیلی اعلام کردند که هنوز هیچ تغییر یا تحولی در مورد انتقال قطعی پریرا به این تیم وجود ندارد. پدرو مارتینز، مدیر ورزشی کروزیرو، پیش از این به روزنامه برزیلی اوجوگو گفته بود که این باشگاه در مذاکره با الهلال به مرحله خوبی رسیده تا بتواند این بازیکن را به صورت قطعی جذب کند.

پریرا فصل گذشته به صورت قرضی به الوحده اماراتی رفت و ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال نیز این بازیکن برزیلی را از محاسبات فنی خود کنار گذاشت تا در نهایت باشگاه الهلال تابستان گذشته با انتقال قرضی او به کروزیرو برزیلی موافقت کرد.

دیگر خبرها

  • مصطفی نائیج‌پور به نفت آبادان پیوست؛ رسمی
  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد