Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در پایان سال ۹۹ در حوزه شهرک‌های صنعتی ۳۲۰۰ طرح در مرحله نصب ماشین‌آلات داشتیم که این تعداد با رشدی ۱۳ درصدی امروز به ۳۶۰۰ طرح رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ‌گرگان‌، علی رسولیان شامگاه چهارشنبه در نشست با تشکل‌های صنعتی استان گلستان اظهارداشت: گلستان، استان با ظرفیتی به ویژه در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه تولید مرغ و تخم مرغ استان گلستان بخش مهمی از نیاز کشور را تامین می کند.

وی گفت: راه‌آهن اینچه برون - ترکمنستان - قزاقستان نیز یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های استان گلستان است که باید در توسعه اقتصادی استان و به ویژه روابط با اوراسیا و چین مورد توجه قرار گیرد.

طرح‌های بسیج کارگران مانع از تعطیلی 100 واحد صنعتی استان مرکزی شدقالیباف در دیدار با بشار اسد: تجارت ایران و سوریه در بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی باید تقویت شودمعاون وزیر صنعت: 1600 واحد‌‌ صنعتی تعطیل و راکد شناسایی شد / احیای 322 واحد و ایجاد اشتغال برای 3 هزار نفر

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با وجود چالش‌های تحریم و شیوع ویروس منحوس کرونا که ابرقدرت های دنیا را هم به زانو درآورده، صنعت کشور طی چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته که این رشد تنها در سال گذشته بالغ بر 7 درصد بوده و این نشان می دهد که زحمات فعالان این بخش بی‌نتیجه نبوده است.

رسولیان اظهار کرد: در پایان سال 99 در حوزه شهرک‌های صنعتی 3200 طرح در مرحله نصب ماشین‌آلات داشتیم که این تعداد با رشدی 13 درصدی امروز به 3600 طرح رسیده است.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: اگر کشور به دنبال توسعه است این مهم تنها توسط بخش خصوصی محقق می شود و ما باید از سرمایه گذاران حمایت کنیم.

انتهای پیام/581/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است