Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسرکشی در سردشت اتفاق افتاد. در این همسرکشی دوست زن هم به قتل رسید. شوهر این زن پس از همسرکشی اقدام به خودکشی کرد. همسرکشی با شلیگ گلوله رخ داد. همسرکشی به دلیل اختلافات خانوادگی اتفاق افتاد.

 چند شب پیش بود که با شلیک گلوله در بلوار شلماش سردشت در آذربایجان غربی زندگی زنی حدودا 50 ساله به پایان رسید و شوهر این زن که در آن شب مرتکب  قتل او و مصدومیت یکی از دوستان زنش شده بود، پس از جنایت با شلیک گلوله‌ای به خودش اقدام به خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بستگان این زن که نخواست نامش در گزارش بیاید در این باره گفت: این خانم چند وقتی بود  خارج از کشور زندگی می کرد تا اینکه  برای پیگیری پرونده طلاقش  به سردشت آمد و این اتفاق تلخ برایش رقم خورد. متاسفانه در این حادثه دوست این خانم نیز همراهش بود که مورد اصابت ۴  گلوله قرار گرفت و همان شب در بیمارستان ارومیه بستری شد،اما متاسفانه شب گذشته - ششم مردادماه -پس از چند روز جدال با زندگی جان سپرد.

این منبع آگاه  با بیان اینکه تمام خانواده همسر متهم  به همراه ۳ فرزندش در خارج زندگی می‌کنند، افزود:  فامیل ما  که نامش (ه-ح ) است کارمند بازنشسته اداره بهداشت سردشت بود.دوست او نیز که در این حادثه کشته شد معلم  و مجرد بود.

او  ادامه داد: تقریبا چند سالی می‌شود که (ه) به همراه دختر و 2 پسرش به خارج از ایران سفر کرده و در آنجا زندگی می‌کند .چند روز پس از سفر اخیر این زن به ایران، در نزدیکی خانه‌اش با همسر خود  درگیر می شود که در نهایت شوهرش با شلیک اسلحه‌ به زندگی او پایان می‌دهد.

 به گفته این منبع آگاه همسر این زن پس از این حادثه با همان اسلحه اقدام به خودکشی کرد و اکنون در بیمارستان بستری است. این زن و شوهر با هم نسبت فامیلی هم دارند.

فرماندار سردشت نیز در این باره اظهار داشت: این قتل در سردشت  به دلیل اختلاف خانوادگی رخ داد.

او در پاسخ به سئوال درباره قتل‌های ناموسی و خودکشی در شهرستان سردشت گفت:آمار خودکشی در شهرستان سردشت به نسبت سال 97 و 98 کاهش پیدا کرده است.

اقصی نخشی‌پور با بیان اینکه طی 2 روز گذشته نیز جلسه‌ای در‌باره بررسی آسیب‌های اجتماعی با شبکه اداره بهداشت و آموزش و پرورش  شهرستان در محل فرمانداری برگزار کردیم  ،گفت:  امیدواریم آسیب های اجتماعی در شهرستان سردشت کاهش یابد.

اقصی نخشی پور ادامه داد: در کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری هم  اعتبار ساخت مجتمع اورژانس اجتماعی 123 شهرستان سردشت نیز  تصویب شد که امیدوارم کار ساخت آن بزودی تمام شود.

منبع:ایلنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا همسرکشی اخبار حوادث همسرکشی همسرکشی در تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی جنجال های سحر قریشی حواشی سحر قریشی جواد عزتی در زخم کاری جواد عزتی شیلا خداداد الناز حبیبی بازیگر ایرانی الناز حبیبی شهرستان سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب

به گزارش خبرنگار مهر مجتبی اکبری‌مدیر امور بین الملل وزارت نیرو، در نشست خبری افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا اظهار داشت: حوزه دیپلماسی وزارت نیرو ۵ کمیسیون مشترک با کشورهای قطر، اسلوونی، سریلانکا، قطر، تاجیکستان و الجزایر در دستور کار دارد و هدف این کمیسیون‌ها این است که برای حوزه اقتصاد و خدمات فنی و مهندسی کشورهای هدف برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: دوماه پیش در سفر به سریلانکا مسئولان این کشور اذعان داشتند یک پروژه بسیار مهم در کشور سریلانکا به موقع و با هزینه برآورد شده توسط این کشور به دست متخصصان ایرانی اجرا شده است و بسیار اعلام رضایت داشتند.

مدیر امور بین الملل وزارت نیرو اضافه کرد: رقم تأمین مالی این پروژه توسط سریلانکا را ۵۰۰ میلیون دلار است و متخصصان ایرانی با صدور و انتقال دانش و خدمات فنی و مهندسی به کشور سریلانکا، امکان آغاز فعالیت شرکت‌های سریلانکایی در امور مهندسی صنعت آب و برق را فراهم کردند که این مسئله مورد تقدیر رئیس جمهوری سریلانکا قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه بزرگ مهندسی ظرف روزهای آینده توسط مسئولان ایرانی و سریلانکایی به بهره برداری خواهد رسید.

اکبری اضافه کرد: بازارسازی برای شرکت‌های ایرانی در دولت یک رویکرد جدی است که بحث توسعه دیپلماسی به‌خصوص با کشورهای همسایه در صدور خدمات فنی و مهندسی آب با جدیت در حال پیگیری است و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ۴ تا ۵ سال آینده بتوانیم سالانه بیش از ۵ میلیارد دلار ارزآوری برای کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: در کشورهای عراق، الجزایر، قطر، تاجیکستان، اسلوونی و حوزه آفریقا در حال بررسی و مذاکره اجرای پروژه‌های جدید آب و برق توسط متخصصان ایرانی هستیم.

خبر در حال تکمیل است....

کد خبر 6079812 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی
  • هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آوارگان به شمال غزه
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت
  • جزییات انتشار ۱۵ عنوان کتاب درباره شهدای کشتی‌گیر
  • بازگشت به زندگی آقای ۱۸ ساله در شهرکرد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • «خدا» و «اخلاق» غایب در زندگی‌های ما هستند
  • بازگشت به زندگی آقای ۸۴ ساله در شهرکرد