Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:15:01 GMT

فصیحی و حدادی حریفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۴۱۳

فصیحی و حدادی حریفان خود را شناختند

قرعه‌کشی رشته پرتاب دیسک آقایان و دوی 100 متر بانوان برگزار شد و نماینده‌های ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش "ورزش سه"، هشتمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو در حالی فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد که دو ملی‌پوش دوومیدانی ایران باید تلاش خود برای حضور در فینال را آغاز کنند.

 

احسان حدادی (پرتاب دیسک):


در ماده پرتاب دیسک مردان، احسان حدادی کار خود را از ساعت 5:15 به‌وقت تهران و در گروه A آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیل استال از سوئد نفر اول رنکینگ جهانی، آندریوس گادزیدیس نفر 4 رنکینگ دنیا از لیتوانی، پیوتر مالاچوفسکی از لهستان، لوکاس ویسهادینگر از اتریش از جمله مهمترین رقبای حدادی در این گروه هستند.

 

رقابت‌های پرتاب دیسک در 2 گروه 16 نفری انجام می‌شود و 12 نفر از کسانی که بالاتر از 66 متر پرتاب کنند و یا بهترین رکورد را داشته باشند (در مجموع هر دو گروه)، گام به مرحه فینال می‌گذارند. ضمن اینکه رقابت گروه B ساعت 6:50 روز پنج‌شنبه و فینال نیز ساعت 15:45 روز جمعه به انجام خواهد رسید.

 

 

فرزانه فصیحی (100 متر):

 

فردا (جمعه) همچنین رقابت دوی 100 متر بانوان نیز برگزار می‌شود؛ جایی که فرزانه فصیحی از کشورمان حضور دارد. فصیحی رقابت خود را در مرحله مقدماتی و از ساعت 4:37 به وقت تهران آغاز می‌کند و باید در گروه 2 با حریفانی از عربستان، نپال، کویت، گوام، چین تایپه، موناکو، مالزی و لائوس مسابقه بدهد. نفرات اول تا سوم هر گروه (3 گروه در مرحله مقدماتی) به همراه سریع‌ترین دونده در مجموع رکورد همه گروه‌ها راهی دور اول خواهند شد. فصیحی در صورت صعود به دور اول، از ساعت 7:45 رقابتش را انجام خواهد داد و تلاش می‌کند تا راهی نیمه نهایی شود.

 

  دو و میدانی فرزانه فصیحی احسان حدادی المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی فرزانه فصیحی احسان حدادی المپیک 2020 توکیو پرتاب دیسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی طرفدارانش سهراب سپهری را نمی‌شناختند! + فیلم

سهراب سپهری از معروف‌ترین و خوش‌نام‌ترین شاعران معاصر است که دارای اندیشه‌ای انسانی، پویا، عمیق، معنوی، خدا محور و طبیعت‌گرا و دور از تعصبات رایج است. شناخت کامل سهراب سپهری اگر چه ممکن است هیچگاه حاصل نشود، اما بی‌تردید مستلزم مطالعه همه آثار بازمانده او از جمله شعر، نثر و نقاشی و به ویژه آثار متاخرش و نیز مشاهده رفتار‌های او در خلال زندگی روزانه‌اش که در گفته‌ها و نوشته‌های دیگران بازتاب یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و فولام +پخش آنلاین
  • وقتی طرفدارانش سهراب سپهری را نمی‌شناختند! + فیلم
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی