Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از سخنان خود درخصوص بی‌اثر بودن برخوردهای سلبی با تکنولوژی و فضای مجازی نوشت: بزرگترین شرط توفیق یک قانون آن است که عموم مردم آن را یک «هنجار لازم» بدانند؛ در غیر این صورت جامعه آن را «تحمیل غیرلازم» می‌داند.

در این فیلم سید حسن خمینی بیان کرده است: ماهواره را منع کردید هست، گفتید تماس‌های تصویری نباشد، آمد، تلگرام را فیلتر کردید، هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسن خمینی تصریح کرد: بعضی وقت‌ها به ممیزی‌هایی که در کتاب‌ها صورت می‌گیرد خنده‌ام می‌گیرد؛ برای یک کتابی که تیراژی ۵۰۰ یا ۷۰۰ نسخه است که تازه ۲۰۰- ۳۰۰ نسخه آن در انبار ناشر ممکن است بماند، همان با پی دی اف به وقت نرسیده ۶۰ ۷۰ هزار نسخه آن خوانده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوع دیگری از مدیریت را باید نشان داد، مصونیت را این بار نباید از زاویه محدودیت رفت.

سیدحسن خمینی یادآور شد: امکانش نیست، اگر باشد بحث کنید خوب است یا بد.  خب وقتی امکانش نیست باید از نوع دیگری وارد این فضا شد، کما اینکه او خودش را تحمیل می‌کند.  آن وقت ما همیشه از عقب سر می‌دویم!

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سید حسن خمینی تلگرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سید حسن خمینی تلگرام مجلس شورای اسلامی سید حسن خمینی تلگرام سید حسن خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران فضای مجازی به ادعای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: بر اساس اطلاعات تحلیلیِ از شبکه‌های اجتماعی، حجم قابل‌توجهی از واکنش‌ها به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در اصفهان، محتوای طنز بوده است. بامداد جمعه پدافند هوایی اصفهان با چند ریزپرنده در آسمان این شهر مقابله کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه خواهد شد/ عکس
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • واکنش کاربران فضای مجازی به ادعای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان
  • کاربران افغان در هیاهوی رسانه‌‌ای غرب کنار ایران ایستادند
  • معرفی آنتی ویروس های مناسب برای کامپیوتر و موبایل