Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فیض الله رزمجو روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کامیون ایسوز حامل زغال از مبدا جهرم به قصد قاچاق محموله به کرمانشاه، در محور برازجان به بوشهر در حال حرکت بود که در یک عملیات تعقیب و گریز در دام نیروهای حفاظتی گرفتار شد.

وی ادامه داد : پس از توقیف، راننده کامیون با ارائه مجوز حمل زغال فرآورده‌های باغی و ادعای اینکه محموله مجاز است قصد فریب ماموران را داشت که با زیرکی نیروهای یگان حفاظت در شهرستان مشخص شد قسمت‌های زیرین محموله همه از نوع زغال جنگلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمجور بیان کرد: برهمین اساس خودرو یاد شده توقیف و با همکاری ماموران انتظامی برای سیر مراحل قانونی به محل اداره شهرستان دشتستان منتقل شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: کشف محموله‌ای با این حجم در ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی ارزش محموله زغال کشف شده در شهرستان دشتستان را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد.

رزمجو از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر انواع تهدید به جنگل‌ها و مراتع مانند قطع درختان و دست درازی به جنگل‌ها، تخریب عرصه و تغییر کاربری، آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها، تغییر کاربری و تصرف و تعدی به زمین‌های ملی، مراتب را از طریق تلفن‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

برچسب‌ها بوشهر قاچاق یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر قاچاق یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری بوشهر قاچاق یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم

سرهنگ مسعود احسانی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف در محدوده ۵ مایلی شهرستان قشم توقیف شد.

وی افزود: از این شناور‌ها ۱۱ تخته ترال، ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز و ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط و ادوات کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه گفت: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و پایگاه حفاظت منابع و آبزیان این شهرستان دلالت داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • کشف فلزیاب از متخلفان در شهرستان فارس
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه