Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@15:45:55 GMT

ضرب و شتم مأمور منابع طبیعی در علی آبادکتول

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۴۳۱

ضرب و شتم مأمور منابع طبیعی در علی آبادکتول

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، روز چهارشنبه مامور اداره منابع طبیعی شهرستان علی آبادکتول (واحد کبودوال) در حین انجام وظیفه توسط دامدار متخلف و متجاوز به منابع ملی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

این دامدار متخلف در روستای زرین گل اقدام به تعلیف ۲۳ راس از گاوهای خود در جنگل زرینگل و شاخه زنی و قطع شاخه های سه اصله درخت جنگلی کرده بود با تذکر جنگلبان عصبانی و اقدام به ضرب و شتم جنگلبان واحد کبودوال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخلف با سلاح سرد (تبر) یک ضربه به سر و یک ضربه به پای قرقبان زد که منجر به شکستن سر و صدمه به پای وی شد.

طی هماهنگی سرجنگلبان کبودوال با مراجع قضایی و کلانتری ۱۱ علی آبادکتول، فرد ضارب که دارای سوابق تخلف در منابع طبیعی شهرستان داشت دستگیر شد.

جنگلبان مصدوم هم پس از انجام مراقبت های اولیه و عکس برداری از سر، از بیمارستان مرخص شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی عید غدیر استان گلستان علی آباد کتول منابع طبیعی ضرب و شتم جنگلبان المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی ساوه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری ساوه گفت: ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سال گذشته رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، کامیار گراوند رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ساوه اظهار کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیز داری این شهرستان در سال گذشته در قالب ۸۰ فقره پرونده، رفع تصرف ۸۸۱ هزار هکتار از اراضی ملی و چرای بی رویه چهار هزار و ۸۰۰ راس دام را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۶ فقره پرونده مربوط به تصرف اراضی و ۱۴ فقره نیز مربوط به چرای بی رویه در مراتع است اضافه کرد: با همکاری مراجع قضایی تا کنون ۱۹۰ هکتار از این اراضی پس از صدور حکم در قالب ۲۴ فقره پرونده از دست متصرفان در مناطق مختلف شهرستان خارج شده است.

گراوند یادآور شد: عمده این اراضی که از سوی متصرفان برای فعالیت‌های کشاورزی و یا ساخت ساز تصرف شده بود که پس از رفع تصرف اخذ جرایم و بازگشت به حالت اولیه این اراضی نیز پیگیری شده است.

وی افزود: پیگیری برای رفع تصرف بقیه اراضی نیز با همکاری دستگاه‌های قضایی تا صدور اسناد مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ادامه دارد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ساوه گفت: تمام پرونده‌های مربوط به چرای بی رویه نیز به سر انجام رسیده که جریمه متخلفان و اخذ تعهد قضایی از آنان از جمله نتیجه این پرونده‌ها است.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی ساوه
  • کشف و ضبط ۵۶ اصله الوار قاچاق جنگلی در اردبیل
  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • سبزی کوهی؛ نچینیم و نخریم؛ چرا؟
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس