Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:54:20 GMT

پایان انتظار برای تماشای پرتاب حدادی در المپیک

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۴۷۸

پایان انتظار برای تماشای پرتاب حدادی در المپیک

هشتمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو در حالی فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد که دو ملی‌پوش دوومیدانی ایران باید تلاش خود برای حضور در فینال را آغاز کنند.

در ماده پرتاب دیسک مردان، احسان حدادی کار خود را از ساعت 5:15 به وقت تهران و در گروه A آغاز خواهد کرد. دانیل استال از سوئد نفر اول رنکینگ جهانی، آندریوس گادزیدیس نفر 4 رنکینگ دنیا از لیتوانی، پیوتر مالاچوفسکی از لهستان، لوکاس ویسهادینگر از اتریش از جمله مهمترین رقبای حدادی در این گروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های پرتاب دیسک در 2 گروه 16 نفری انجام می‌شود و 12 نفر از کسانی که بالاتر از 66 متر پرتاب کنند و یا بهترین رکورد را داشته باشند( در مجموع هر دو گروه)، گام به مرحه فینال می‌گذارند.  ضمن اینکه رقابت گروه B ساعت 6:50 روز پنج‌شنبه و فینال نیز ساعت 15:45 روز جمعه به انجام خواهد رسید.

فردا (جمعه) همچنین رقابت دوی 100 متر بانوان نیز برگزار می‌شود؛ جایی که فرزانه فصیحی از کشورمان حضور دارد. فصیحی رقابت خود را در مرحله مقدماتی و از ساعت 4:37 به وقت تهران آغاز می‌کند و باید در گروه 2 با حریفانی از عربستان، نپال، کویت، گوام، چین تایپه، موناکو، مالزی و لائوس مسابقه بدهد. نفرات اول تا سوم هر گروه (3 گروه در مرحله مقدماتی) به همراه سریع‌ترین دونده در مجموع رکورد همه گروه‌ها راهی دور اول خواهند شد. فصیحی در صورت صعود به دور اول، از ساعت 7:45 رقابتش را انجام خواهد داد و تلاش می‌کند تا راهی نیمه نهایی شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی عید غدیر احسان حدادی المپیک توکیو پرتاب دیسک المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند امروز یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در گروه B به پایان رسید و تیم‌های ازبکستان و عراق راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

در یکی از این دیدارها تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عربستان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود ازبکستان به پایان رسید تا ازبکستان با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم ملی فوتسال عراق به مصاف استرالیا رفت و موفق شد با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ حریف خود را شکست دهد تا عراق با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

عربستان سعودی با ۳ و استرالیا هم بدون امتیاز سوم و چهارم شدند و از گردونه مسابقات کنار رفتند.

در ادامه این رقابت‌ها هم فردا ۴ دیدار در گروه‌های C و D برگزار م ی‌شود تا تکلیف این بازی‌ها در مرحله گروهی مشخص شود.

برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:

* ژاپن - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
* کره جنوبی - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰
* بحرین - افغانستان، ساعت ۱۷:۳۰
* ایران - کویت، ساعت ۱۷:۳۰

کد خبر 6084762

دیگر خبرها

  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم سرزمین وحی شدند
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی صعود کردند/ حذف چین و میانمار
  • پایان عصر «تیلور- یزدانی»؛ جادوگر کشتی آمریکا از آرون بروکس شکست خورد و المپیک را از دست داد