Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشور با اشاره به خدمات طلاب و روحانیون در بحران‌ها، از حضور بیش از ۱۰ گروه جهادی طلاب و روحانیون در خوزستان برای حل مشکل آب این استان خبر داد و گفت: این گروه در ارائه خدمات کرونایی به مردم رتبه اول را دارد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به دهه امامت و عید سعید غدیر خم، بر نقش بسیار تأثیرگذار این واقعه بزرگ در تاریخ زندگی بشریت تأکید کرد و گفت: غدیر خم از مسلمات تاریخی است و پیامبر گرامی اسلام (ص) به حکم خدا امام علی (ع) را ولی، حاکم و سرپرست مردم معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسیری که انسان را به خدا می‌رساند، ولایت امام علی (ع) است وی با اشاره به اینکه مسیری که انسان را به خدا می‌رساند، ولایت امام علی (ع) است، انقلاب اسلامی ایران را میوه این شجره طیبه دانست و تصریح کرد: دشمنان از همان روز تلاش کردند که فلسفه وجودی ولایت امام علی (ع) در بین مردم محقق نشود، ولایت به رغم این دشمنی‌ها کاردهای خودش را داشته است.   انقلاب اسلامی ایران، پرتویی از ولایت غدیریه مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی ایران را پرتویی از ولایت غدیریه برشمرد و اضافه کرد: انقلاب اسلامی تلاش کردند تا همه مردم از پرتو ولایت امیر المومنین علی (ع) برخوردار شوند.   تویسرکانی با بیان خدمات بسیج طلاب و روحانیون، بر نقش‌آفرینی مهم و مؤثر و بی نظیر و سرنوشت ساز طلاب و روحانیون بسیجی در رفع چالش‌ها و بحران‌های نظام جمهوری اسلامی و مردم تأکید کرد و افزود: روحانیون انقلابی در هر مقطعی که انقلاب اسلامی نیازمند خدمات ویژه و خاص بوده است، سینه سپر کرده و تا پای جان از حقوق مردم دفاع و ایستادگی کرده است.   رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشور با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون خدوم انقلابی، نوکری مردم را بدون مُزد و منت انجام می‌دهند، اضافه کرد: این خدمات را به خوبی به مردم ارائه می‌دهند.   تویسرکانی با تأکید بر حملات زیاد در فضای مجازی علیه طلاب و روحانیون خدوم انقلابی، تصریح کرد: خدمات این گروه خدوم در چنین فضایی نادیده گرفته می‌شود، روحانیون همیشه خودش را خادم ملت می‌داند.   وی با اشاره به اینکه بسیج طلاب، اساتید و روحانیون رتبه اول ارائه خدمت به مردم را در شرایط کرونایی دارند، اضافه کرد: این گروه در میان اقشار وسیع، بیشترین خدمات را ارائه کردند و در کنار سایر اقشار مانند بسیج اصناف و جامعه پزشکی در خدمت مردم بودند.   رئیس سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون کشور با بیان خدمات این سازمان در جریان بحران آبی خوزستان، از حضور ده‌ها گروه جهادی در خوزستان جهت آب‌رسانی به مردم خبرداد و تصریح کرد: گروه‌های جهادی ما مشغول خدمت به مردم این استان هستند.   ناکارآمدی‌ها، ناجوانمردانه پای روحانیت انقلابی نوشته می‌شود تویسرکانی اظهار با تأکید براینکه ناکارآمدی‌ها، نفوذو سوء استفاده از مقام و قدرت ناجوانمردانه پای روحانیت انقلابی نوشته می‌شود، اظهار داشت:، ولی این قشر در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند.     بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان   انتهای پیام/ برچسب ها: محمد رضا تویسرکانی بسیج خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسیج خوزستان اساتید و روحانیون طلاب و روحانیون انقلاب اسلامی سازمان بسیج بسیج طلاب امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد

بنابر اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان، با جمع‌بندی انجام‌ شده در سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری، شهرستان دزفول رتبه اول را در میزان اقامت و بازدید گردشگران به خود اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بنابر اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان، با جمع‌بندی انجام‌شده در سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری، شهرستان دزفول رتبه اول را در میزان اقامت و بازدید گردشگران به خود اختصاص داد.

در بازه زمانی 24 اسفند 1402 تا پایان فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز (24 فروردین‌ 1403) متوسط بازدید از هر جاذبه در استان خوزستان بیش از 88 هزار نفر بود.

در بازه زمانی یادشده 26 میلیون و 618 هزار و 232 بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان صورت گرفت که از این تعداد، هفت میلیون و 923 هزار و 481 بازدید مربوط به جاذبه‌های تاریخی، هفت میلیون و 583 هزار و 522 بازدید مربوط به جاذبه‌های طبیعی، سه میلیون و 125 هزار و 279 بازدید مربوط به جاذبه‌های دست‌ساز، دو میلیون و 733 هزار و 398 هزار و 602 بازدید مربوط به جاذبه‌های مذهبی، چهار ‌میلیون و 842 هزار و 913 بازدید مربوط به جاذبه‌های تفریحی، 223 هزار و 703 بازدید مربوط به جاذبه‌های فرهنگی، یک‌هزار و 487 بازدید مربوط به گردشگری سلامت و 68 هزار و 323 بازدید نیز مربوط به موزه‌های استان بودند؛ ضمن این‌ که طی این مدت آمار 450 هزار و 922 نفربازدید نیز برای نمایشگاه‌های دایمی و غیردائمی مربوط به صنایع‌دستی به ثبت رسید.

بنابر گزارش، این ستاد، میزان بازدید از جاذبه‌ها امسال حدود 42 درصد افزایش داشت. هم چنین براساس جمع‌بندی انجام شده، دزفول با ثبت 10 میلیون و 568 هزار و 349 نفربازدید اولین شهر پربازدید استان در بازه زمانی یک‌ماهه لقب گرفت و شوشتر نیز با ثبت پنج‌میلیون و 603 هزار و 827 نفربازدید در رتبه دوم قرار گرفت؛ هم چنین اندیکا با بازدید 2 میلیون 317 هزار و 120 نفری، شوش با یک میلیون و 260 هزار و 599 بازدید و کارون با یک‌ میلیون و 174 هزار و 180 نفربازدید هم در رده‌های سوم تا پنجم پربازدیدترین شهرستان‌ها جای گرفتند.

برپایه آمار ثبت‌شده ایذه، مسجدسلیمان، شادگان، لالی، بندرماهشهر، بهبهان، اندیمشک، امیدیه، اهواز، گتوند، باوی، دزپارت، باغ‌ملک، هندیجان، رامهرمز، حمیدیه، رامشیر، هفتکل، دشت‌آزادگان، هویزه و آقاجری نیز در جایگاه‌های بعدی بیشترین تعداد بازدید قرار گرفتند.

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان اقامت گردشگران در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری سطح استان تا 24 فروردین 1403 را در مجموع سه‌ میلیون و 631 هزار و 199 نفرشب‌اقامت اعلام کرد و با اشاره به اشغال حدود 80 درصدی ظرفیت هتل‌ها و دیگر تأسیسات اقامتی در این ایام اعلام کرد که 63 درصد از گردشگران در اقامتگاه‌های غیررسمی، 16 درصد در اقامت‌گاه‌های رسمی و 21 درصد نیز در اقامت‌گاه‌های اضطراری اقامت کردند.

از سوی دیگر، میزان اقامت در اقامت‌گاه‌های رسمی در مجموع 571 هزار و 577 نفرشب اقامت بود که از این تعداد 71 هزار و 692 نفر در هتل‌ها، هشت‌ هزار و 351 نفر در هتل آپارتمان‌ها، 2 ‎هزار و 909 نفر در هتل‌سراهای سنتی، 18 هزار و 403 نفر در مهمان‎پذیرها، 32 هزار و 373 نفر در اقامت‎گاه‌های بوم‎گردی، 148 هزار و 338 نفر در خانه‌مسافرها، 30 هزار و 510 نفر در مجتمع‌های گردشگری، 67 هزار و 680 نفر در زائرسراها، 45 هزار 836 نفر در اردوگاه‌ها، 113 هزار و 497 نفر در مناطق نمونه گردشگری، 31 هزار و 666 نفر در مجتمع‌های خدمات بین‌راهی و 322 نفر نیز در پارک‌های ملی طبیعت‌گردی اقامت داشتند.

هم چنین از میزان سه میلیون و 631 هزار و 199 اقامت ثبت‌شده در سطح استان خوزستان، شهرستان دزفول با ثبت یک میلیون 704 هزار و 408 نفرشب‌ اقامت، بیشترین میزان اقامت از سوی گردشگران در سطح استان را به خود اختصاص داد و شوشتر با 590 هزار 837 نفرشب‌ اقامت و اهواز با 355 هزار و 198 نفرشب‌ اقامت در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

در این بخش اندیکا، ایذه، امیدیه، ماهشهر، بهبهان، اندیمشک، لالی، دزپارت، شوش، کارون، باغ‌ملک، مسجدسلیمان، هندیجان، گُتوند، هفتکل، رامهرمز، شادگان، باوی، دشت‌آزادگان، آقاجری، حمیدیه، رامشیر و هویزه در رده‌های چهارم تا 26 قرار گرفتند.

در بازه زمانی یک‌ ماهه 26 میلیون و 497 ‌هزار و 705 تردد در جاده‌های مواصلاتی استان به ثبت رسید. ضمن این‌که میزان ترددهای ورودی به استان یک میلیون و 308 هزار و 417 و ترددهای خروجی نیز یک میلیون و 249 هزار و 930 مورد بود.

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان به 244 مورد بازدید نظارتی انجام‌شده در سطح استان طی مدت‌زمان نوروز تا عید فطر اشاره و اعلام داشت که از این تعداد 109 مورد بازدید از مراکز اقامتی، 66 مورد از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و 44 بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین راهی انجام شده است؛ ضمن این‌که در این مدت درمجموع 9 فقره تشویق به مراکز اقامتی و مراکز پذیرایی اعطا شده است. هم چنین 15 واحد تأسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی و دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی نیز در این مدت تذکر دریافت کردند.

در این مدت تعداد 10 فقره شکایت از مراکز اقامتی، هشت فقره از جاذبه‌های گردشگری و 13 فقره شکایت نیز از دفاتر خدمات مسافرتی و  گشت‌ها در سطح استان دریافت شد و این درحالی بود که شکایتی از مراکز پذیرایی و بین‌راهی تا پایان نوروز واصل نشد.

در ایام نوروز بازرسان مخفی به طور مستمر از کمپ‌ها، ظرفیت اقامتگاه‌ها و امکانات گردشگران بازدید می‌کردند و در خصوص آسیب‌های احتمالی که ممکن بود برای مسافران اتفاق بیفتد به صورت روزانه رصد و پیگیری می‌کردند.

برپایه اظهار ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان، جریان مسافرت به استان خوزستان در تعطیلات بهاری 1403 نشان داد که کیفیت خدمات‌رسانی در سطح استان خوب بود.

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1403 در خوزستان امسال از 24 اسفند 1402 فعالیتش را آغاز کرد و 24 فروردین 1403 همزمان با عید سعید فطر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • حمایت روحانیون و طلاب شیروان در اقدام به موقع سپاه در تنبیه متجاوز